בשנים האחרונות, יותר ויותר משרדי פרסום מעבירים את מרכז הכובד המקצועי שלהם מפרסום רגיל, דפוס, רדיו או טלוויזיה, אל מרכז כובד אחר, פרסום דיגיטלי. חלק מהעוסקים בתחום, פועלים אך ורק בו, אחרים ממשיכים לעסוק גם בתחומי פרסום אחרים, אך משקיעים לא מעט משאבים, ואפילו יותר, בכל מה שקשור לפרסום בדיגיטל.
און ליין
בניית אתרי אינטרנט ב-7 צעדים
ההחלטה לבנות אתר אינטרנט התקבלה אחרי לא מעט לבטים, אבל השאלה הגדולה עכשיו היא איך עושים את זה. ברור לכם שאתם צריכים להשקיע, לתכנן ולעשות את זה נכון.
ניהול מוניטין – מה זה בדיוק אומר?
מוניטין הוא למעשה כל אוסף הרשמים המתפרצים אל תודעתנו כאשר אנו שומעים שם של אדם, חברה, ישות או מותג כלשהם. בניגוד לנהוג לחשוב, מוניטין יכול להיות טוב אבל הוא יכול להיות גם רע.
שאלות שחשוב לשאול לפני שאתם בוחרים חברת קידום אתרים
בוחרים חברה לקידום אתרים? ובכן, קידום אורגני בגוגל הוא משימה מורכבת שדורשת מקצועיות רבה והתעדכנות שוטפת בכל עדכוני גוגל השונים, לצורך ביצוע אופטימזציה מיטבית לאתר. במאמר זה תמצאו את כל המידע החשוב בנושא.
3 טיפים חשובים לקידום אתרים לשנת 2018
שנת 2017 עוד רגע נגמרת לה ואמנם לא היו שינויים משמעותיים בעולם הקידום, אך ההשפעות על הקידום רק הפכו לברורות יותר.
האם רצוי לשלב פרסום בגוגל במסע קידום האתר שלכם?
ברוב הפעמים לאחר שבונים אתר אינטרנט לבית העסק, מגיעה ההתלבטות אם לשלב פרסום בגוגל באסטרטגיית קידום האתר.
מסחר אלקטרוני בישראל – איך להרוויח יותר
רוצים לקנות רכב חדש? בית חדש? ספה חדשה? או שמא מדובר בזוג נעליים או ארנק? מה אתם עושים כצעד ראשון? רוב הנשאלים יענו – כי הם שולפים את הסמארטפון ו'מתייעצים' אתו. אנחנו כמעט ולא יוצאים היום לקניות בחנות פיסית מבלי שנבדוק את האפשרויות השונות בחנויות הווירטואליות ובמקרים רבים אנחנו אף מסיימים את הקנייה מבלי לצאת אל חנות פיסית.