גוגל, מנוע חיפוש אחד קטן שהפך בתוך כמה שנים לאחד הכוחות החזקים ביותר בעולם ועל אחת כמה וכמה, בעולם העסקים. כל בעל עסק יודע שאין לוותר על פרסום בגוגל כחלק מאסטרטגיית הקידום של המוצר או השירות בהם הוא עוסק, ושהחוק הלא כתוב אומר בסך הכל שאם אתה לא נמצא בגוגל, אתה כנראה לא קיים. אם הגעתם אלינו, כנראה הבנתם את זה בעצמכם אבל אין לכם מושג מאיפה להתחיל – אל דאגה, ברור שלא כולם נולדו מקדמי אתרים.

כלים
FREEPUK
FREEPUK

 

מי מבצע פרסום בגוגל עבור העסק?

פרסום בגוגל מתחיל מפנייה לאנשי מקצוע שמכירים היטב את הזירה ויודעים כיצד לגשת אליה, מהן האסטרטגיות והדרכים הטובות ביתר לקדם כל עסק על פי פרמטרים שונים, ועוד. לאחר שיפצחו את אלו, אתם תוכלו ליהנות באופן כמעט מיידי מהיתרונות הנפלאים של הקידום והשיווק במנוע החיפוש הפופולארי:

  • עלייה במכירות – באופן כמעט מיידי תוכלו לצפות עלייה במכירות. איך זה עובד? ברגע שהעסק שלכם נחשף ליותר עיניים של יותר גולשים במנוע החיפוש, עולה הסיכוי שהם ייכנסו לאתר או למודעה שהופיעה בפניהם ואולי אפילו יבצעו את פעולת הרכישה. המטרה היא קודם כל להיחשף בפני אנשים שמחפשים את המוצר או השירות מהתחום שלכם, מהסיבה שאלו גולשים שמגיעים במטרה לבצע רכישה מלכתחילה.
  • יצירת מיתוג – מנוע החיפוש והאינטרנט בכלל, מאפשרים לבעלי העסקים ליצור לעצמם מיתוג ייחודי על ידי יצירת קשר ישיר בין קטגוריה של מוצרים או שירותים לבין שמות המותגים הבולטים מהתחום. אין ספק שאם מדובר בתחום בו הביקוש עצום יהיה קשה להתברג למקומות הגבוהים, אך זו הזדמנות לנצל את הבמה ולהציע לגולשים שמעוניינים במשהו חדש, צעיר ולעתים גם זול יותר, מוצר חדש שיוכלו לבדוק.
  • בגלל הביקוש – כולם נמצאים היום בגוגל; הוא יהיה המקום הראשון בו נתחיל לחפש כל דבר שאנו זקוקים לו. גם אם מדובר במוצר שלא קיים בשוק אך מגיע מאותה 'משפחה' של מוצרים ושירותים דומים, תוכלו לבצע פעולות שונות שמטרתן להשיק מוצר חדש ולחשוף אותו ביתר קלות לקהל היעד.
  • עלויות נמוכות – עלות של פרסום בגוגל תלויה אך ורק בנוחות האישית שלכם וכמה אתם מוכנים להשקיע. ניתן לשלם אך ורק על קליקים, כלומר על הכניסה לאתר שלכם, או בדרכים אחרות. במקביל כמובן תוכלו לצפות בתמונת מצב מפורטת מאוד של מצב המכירות, הכניסות לאתר ועוד, ולבנות אסטרטגיות עתידיות בהתאם.

ההצלחה תהיה תלויה בשיתוף הפעולה שלכם עם חברת הקידום

ישנן חברות פרסום עסקים באינטרנט המעסיקות אנשי מקצוע מכל תחומי הקידום, כדי שיעניקו לכם את חבילת הקידום והפרסום המושלמת; החל מבניית האתר, פרסום בגוגל וברשתות החברתיות, קידום ממומן ואורגני, עיצוב ועוד, הכל כדי לדאוג שתגיעו הכי רחוק שאפשר. בשביל שזה יקרה, עליכם לעבוד בשיתוף פעולה מלא ולזכור שאמנם ייתכן שאתם בעלי עסקים מוצלחים מאוד, אבל כל עוד לא למדתם את תחום קידום האתרים כדאי לסמוך על החברה עמה אתם עובדים.