ההחלטה לבנות אתר אינטרנט התקבלה אחרי לא מעט לבטים, אבל השאלה הגדולה עכשיו היא איך עושים את זה. ברור לכם שאתם צריכים להשקיע, לתכנן ולעשות את זה נכון.

כלים

 

 

אתם בוודאי גם מבינים שלצורך בניית אתרי אינטרנט חשוב להיעזר באנשי המקצוע הטובים ביותר. עשרת הצעדים שלפניכם יעזרו לכם להבין בדיוק מה התהליך שאתם עומדים לעבור, וגם מי הגורמים שכדאי שיעמדו לצדכם בכל שלב בדרך.

1 – מגדירים מטרות

הצעד הראשון והחשוב לפני בניית אתרי אינטרנט ידרוש מכם כמה דפים, כלי כתיבה וקצת שקט, פשוט כדי שתוכלו להתמקד במטרות שלכם ולהגדיר בדיוק מה אתם רוצים וצריכים. למשל, אם העסק שלכם כולל מכירת מוצרים פיזיים (כדוגמת ביגוד, צעצועים או ריהוט), האם המטרה היא לבנות חנות וירטואלית או אתר תדמיתי שיספק פלטפורמה נוספת לשיווק החנות שלכם? האם תנהלו גם בלוג מקצועי שיעניק כלים ללקוחות שלכם? זה גם הזמן להגדיר יעדים בהתאם, בין אם אלה יעדי מכירות, צפיות במאמר מסוים או הגדלת כמות הלידים שאתם מקבלים.

2 – לומדים את השוק

הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות בתהליך של בניית אתרי אינטרנט הוא להעתיק מאחרים, והדבר שאתם אולי רוצים אפילו פחות מזה – הוא לבנות אתר שנראה מיושן או דל בהשוואה למתחרים שלכם. מחקר שוק קצר יעזור לכם להבין מה קורה שם בחוץ, מה עושים אחרים, מה עובד לכם יותר ומה פחות, וגם מה תרצו או לא תרצו להכניס לאתר שלכם. כך תוכלו להכיר גם את המתחרים, גם את השותפים הפוטנציאליים שלכם וגם את הלקוחות.

3 – בוחרים חברת בניית אתרי אינטרנט

עם מטרות מוגדרות ומושג כללי לגבי האתרים שמתאימים לכם קצת יותר או פחות מאחרים, הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולקדם עניינים. בשלב הזה מומלץ להיעזר בחברת דרוקסיט המתמחה בתכנון ובניית אתרי אינטרנט, כאשר ניסיון ומקצועיות הם שני הפרמטרים החשובים ביותר. כשאתם בוחרים את הצוות המיומן ביותר למשימה אתם מבטיחים לעצמכם תהליך איכותי ומדויק יותר, עם תוצאה שעונה בדיוק על המטרות והיעדים שלכם.

4 – חקר מילות חיפוש

חברה שמציעה שירותי בניית אתרי אינטרנט ומתמחה גם בקידום אורגני בגוגל היא ללא ספק החברה האידאלית עבורכם, בעיקר משום שבשלב הזה היא תבצע חקר מילות חיפוש. זהו אחד השלבים הקריטיים והחשובים ביותר בתהליך העבודה כולו, שכן כל עמוד תוכן, מאמר או רשומה חדשה בבלוג – כולם יישענו על מילות החיפוש הללו.

5 – כתיבת תוכן

עם מילות חיפוש ברורות ומוגדרות אפשר להתחיל לכתוב, ולמעשה הכתיבה היא מרכיב מהותי בתהליך של בניית אתרי אינטרנט. הסיבה לכך פשוטה: קידום אורגני נשען במידה רבה על תוכן, ורק תוכן איכותי ומקורי שעושה שימוש במילות החיפוש הנכונות הוא תוכן שיעזור לכם להתקדם בגוגל. מאחר והמטרה שלכם היא לא רק לבנות אתר יפה אלא גם לראות אותו מצליח – הכתיבה חייבת לקבל תשומת לב רבה.

6 – עיצוב האתר

בזמן שאתם כותבים את האתר, או נעזרים בכותב תוכן מקצועי שיעזור לכם ללטש את המסרים החשובים ביותר, אל תשכחו לדאוג גם לעיצוב. בניית אתרי אינטרנט מחייבת תכנון מדויק של מראה האתר והמבנה שלו, ומומלץ לשים לב לכל פרט קטן שמרכיב את חוויית המשתמש – מבחירת הצבעים, דרך התמונות או הסרטונים ועד לעיצוב הכפתורים והפונט שבו תשתמשו. עיצוב יוקרתי ומזמין ימשוך את הלקוחות שלכם, וזו בדיוק המטרה.

7 – קידום האתר

האתר מוכן לעלות לאוויר, בחרתם גם דומיין פשוט וקליט, ואתם מתחילים לספור את השניות עד לרגע שבו זה יקרה. עם זאת, זכרו שהמשימה לא מסתיימת כאן, אלא מייצרת עבורכם משימה חדשה. קידום האתר שלכם מורכב משני תהליכים שצריכים להתבצע במקביל. מצד אחד קידום אורגני, מהלך קריטי שידרוש מכם ניהול שוטף של התוכן ועבודה נכונה על פי כל הכללים של גוגל. מצד שני קידום ממומן, בין אם ברשתות החברתיות ובין אם במנועי החיפוש. כך תמשכו את הגולשים אל האתר, תגדילו את החשיפה ותשפרו את סיכויי המכירה שלכם.

צוות חברת דרוקסיט עומד לרשותכם מתחילת התהליך של בניית אתרי אינטרנט. תכנון אסטרטגי מדויק, עיצוב מרהיב, תוכן איכותי והתמקדות בקידום – כל אלה יובילו אתכם אל היעדים שהגדרתם. אם סימנתם יעדים ומטרות, צרו איתנו קשר עוד היום ונבנה את המסלול האידאלי בדרך לשם.

טלפון: 1-700-501-507
אימייל: info@droxit.com