"חייבים לשמור על הבולבולים!", "העתיד של הבולבול בידיים שלך!" - נתקלתם בימים האחרונים בקמפיין של "התנועה לשמירה על הבולבולים בישראל"? בסוף השבוע נחשף, כי מדובר במהלך שיווקי מיוחד של דורקס והוועד למלחמה באיידס לקראת יום האיידס העולמי

קרא עוד...

חברת בלונד 2.0 תנהל את הקמפיין הראשון בישראל המשלב טכנולוגיה לתיוג סרטי וידאו. הקמפיין עבור פנסוניק נעשה בשילוב חברת הסטראט-אפ anyclip וצפוי לעלות בימים הקרובים בעמוד הפייסבוק של המותג

קרא עוד...

מרתון ג'ילט תל־אביב עורך תחרות בפייסבוק  ומזמין  את הגולשים  לשלוח  את משפט החיזוק האולטימטיבי ולזכות בפרסים יקרי ערך. שלושת הסלוגנים הזוכים יופקו באלפי עותקים ויופצו לכלל רצי מרתון ג'ילט תל-אביב 2011

קרא עוד...

חברת "אקליפטוס שיווק במדיה חדשה", קיבלה לידיה את ניהול מתחם הרשת החברתית ופסטיבל הקליפים בנושא איכות הסביבה "אקו קליפ". במסגרת פעילותה, תהיה אקליפטוס אחראית על תפעולו השוטף של המתחם והפצת נושא התחרות בין משתמשי הרשת. "אקו קליפ- פסטיבל קצר ולסביבה” הוא פסטיבל של סרטוני גולשים בנושא איכות הסביבה, הראשון מסוגו בארץ שנערך כולו בפייסבוק. הפסטיבל מזמין יוצרים צעירים מרחבי הארץ למצוא פתרונות לאתגרים סביבתיים, ולהמחישם בסרטון קצר ויצירתי

קרא עוד...