Gincosan_Facebook_small במסגרת הקמפיין השיווקי של תוסף התזונה גינקוזאן, המיועד לשיפור הזיכרון וכושר הריכוז, פותחה אפליקציה ייחודית לפייסבוק, השולפת תמונות של חברי הגולש בפייסבוק ובודקת אם הוא זוכר את שמותיהם תחת לחץ זמן. מבחן הזיכרון של גינקוזאן הוא למעשה וורסיה מתקדמת של "משחק הזיכרון" המציגה תמונות של חברים, ומבקשת מהגולש להקליד את השם תוך 10 שניות. נשמע פשוט, אבל בעידן בו כמות החברים היא סוג של מדד למקובלות, ואנשים מאשרים חברים שהם לא ממש מכירים, מהר מאד מתגלה שלהשיג ציון 60 זה לא דבר של מה בכך
קרא עוד...

ביום ד', ה-21.07.10, בשעה 18:00, תקיים המכללה הפיננסית cash flow הרצאת אורח בנושא 'איך עושים כסף מתוכן דיגיטלי' בה יחלוק עם הנוכחים מר ארז ירושלמי, בעל ניסיון עשיר בייסוד חברות בתחומי ניו מדיה, היי טק ואינטראקטיב, ידע ועצות אפקטיביות מתוך ניסיונו המגון ורב השנים. ההרצאה תתקיים בסניף ת"א של רשת מכללות Cash Flow ברח' ראול ולנברג 24 מגדלי זיו בנין D רמת-החי"ל

קרא עוד...

החשיפה התקשורתית של המכללה האקדמית נתניה בחלק המערכתי של אתרי האינטרנט גדלה במחצית הראשונה של 2010 בכ-56 אחוז לעומת התקופה המקבילה אשתקד, כך עולה מדו"ח פעילות של מנהל השיווק במכללה מבי גאוי. לדבריו, החשיפה מתייחסת לידעות חדשותיות מאמרים, כתבות ואזכורים של המכללה באתרי אינטרנט כולל ברשתות חברתיות

קרא עוד...

חברת "מנו ספנות", המפעילה שתי אוניות פאר לקהל הישראלי, העלתה לפייסבוק תחרות צילומים מהווי ההפלגות, כאשר הגולשים ידרגו את הצילום הנבחר, שיזכה את שולחו בהפלגת סופשבוע. כמו כן ישולבו הצילומים המובחרים בקטלוג ההפלגות של החברה בעונה הבאה

קרא עוד...

אומרים שהאינטרנט הפך את העולם ל"כפר גלובאלי קטן". הסיפור הבא ידגים למה הכוונה. בימיו הראשונים של אתר גלובס באינטרנט עלה קמפיין פרסום של חברה ישראלית למערכת אל-פסק במחיר מבצע. היה זה אחד הקמפיינים הראשונים שעלו באתר והוא התפרסם בעברית ובאנגלית (כן, לגלובס הייתה אז גרסת מראה מלאה באנגלית לאתר) והמבצע היה באמת מבצע משתלם. הרכילות מספרת שהחברה החלה מקבלת מאות ואולי יותר הזמנות מכל העולם. זה נשמע כמו קמפיין מוצלח, אלא, שהחברה לא לקחה בחשבון אספקה של מאות יחידות בזמן קצר, כפי שהתחייבה, ולא תמחרה משלוחים בינלאומיים במחיר שפרסמה. לקמפיין לא היו אותיות קטנות, כך, שהקמפיין גרם לא מעט נזק תדמיתי וכספי לחברה כשהבינה שלא תוכל לעמוד בהתחייבויות שנתנה
קרא עוד...

אמש השיקה קליקים - המכללה ליצירת הכנסות מהאינטרנט, את תוכנית הלימודים החדשה שלה, קליקים 2.0, בכנס מיוחד שהתקיים בקמפוס מכללת cash flow בתל-אביב. בכנס הציג רן ארוסי, יזם אינטרנט ומייסד המכללה, את הנתונים המצביעים על כך כי בשנת 2010 ישנם כ-2,000 ישראלים המתפרנסים באופן עצמאי משיווק באינטרנט. מתוכם, 15% מתפרנסים ממסחר אלקטרוני באתרים כגון איביי וזירות מסחר אחרות, ו-85% מתפרנסים משיווק אינטרנטי של תוכניות שותפים (שיווק מוצרים תמורת עמלות)

קרא עוד...

דמיינו שאתם עומדים בחדר מלא אנשים ומנסים להציג את עצמכם, או את העסק שלכם. החדר מלא באנשים רלוונטיים שחשוב לכם שיכירו אתכם, אתם בטוחים שאם הם היו מכירים אתכם, הם היו מוכנים להשתמש בשירותיכם המקצועיים, או לקנות את המוצרים שלכם
קרא עוד...