שיווק באינטרנט הפך לאפיק מרכזי בתחום השיווק בעולם העסקים. היום לא תמצאו בעלי עסקים שלא משתמשים בשיטה הזו, הם מאמינים שמי שלא נמצא שם, פשוט לא קיים. לכן, בשביל שכולכם תצליחו לבצע את התהליך בצורה נכונה ויעילה עבור העסק שלכם, עליכם קודם כל להבין איך הדברים פועלים, איך משווקים נכון ביחד עם כל הפלטפורמות שיש לכם באינטרנט ואיך, בסופו של דבר, יוצרים פרויקטים משותפים ומביאים לידים חמים למערכת. אי אפשר לבצע שיווק באינטרנט ללא ידע קודם, להעלות פוסט ללא כל משמעות, לעצב תמונה בלי שום מטרה שיווקית – לא מבצעים שיטת מצליח. אנחנו פה בשביל להרים את העסק שלכם גבוה.

כלים
שיווק באינטרנט – איך עושים את זה נכון
שיווק באינטרנט – איך עושים את זה נכון

 

לכן, בשביל שתוכלו להתקדם לעבר המטרות ולהוביל את העסק שלכם לרווחים כלכליים שלא חלמתם עליהם, עליכם להכיר את מגוון הפלטפורמות, להכיר את כל הכלים היעלים שהם מקנים לכם ובשימוש נכון ובמינון הרלוונטי, תצליחו להגיע לנתח רחב יותר של לקוחות, שבזכותם העסק שלכם יצמח גם מבחינת המודעות שלו וגם מבחינה כלכלית ועסקית – שזו הסיבה שלשמה התכנסנו כאן.

שיווק באינטרנט נחשב היום לאחד מהאמצעים השיווקיים היותר משמעותיים בתחום. קיימים מגוון פלטפורמות מסורתיות נוספות שניתן להשתמש בהם במקביל כמו: פרסום מודעה בעיתון, באנרים, כתבות וכדומה. אולם ברגע שתבינו כי התוצאות של שיווק באינטרנט מבצעות בצורה מהירה יותר לעומת השיטה המסורתית, אתם תעבירו את כל תהליך השיווק בדיגיטל.

קיימים מגוון אמצעים טכנולוגים שניתן בעזרתם לקדם את העסק שלכם: קידום אורגני, קידום ממומן, פרסום בגוגל אדס, פרסום בפייסבוק, באינסטגרם, ביוטיוב, בלינקדאין, פרסום ויראלי כתיבת בלוגים, ניהול פורומים, הפצת ניוזלטר וכדומה.

בשביל להשיג מפת שיווק יעילה עבורכם, עליכם להתפרש ולפרסם בכל פלטפורמה בהתאם לקהל היעד שלכם. לכל פלטפורמה יש אופי, יש קהל שונה ולכן, חשוב לדעת לפלח נכון את הלקוחות ובמקביל להתאים לו קמפיין. המטרה בביצוע מקדים של אסטרטגיית השיווק היא לפלח נכון את הלקוחות ולהתאים להם קמפיין רלוונטי בשביל שיקליקו כך שבסופו של דבר, תיצרו לידים מתוך המערכות הדיגיטליות החדשות.

בניית תכנית שיווק באינטרנט

לפני שיוצאים לזירה הדיגיטלית, צריך לבנות מודל שיווקי באינטרנט המותאם אישית לחברה שלכם. חשוב מאוד להחליט על התקציב השנתי, כמה אתם מסוגלים להשקיע בשיווק של העסק שלכם. בנוסף, עליכם להחליט על קהל היעד – אפיון והכרות עמוקה עם קהל היעד שלכם יכולה להוביל לפילוח נכון ונגיעה בלקוחות פוטנציאלים. אחרי שחשבתם על הדברים הללו, עליכם לדמיין מה הלקוח שלכם חושב, איזה פרסום כדאי להכין בשביל שהוא יעצור, יתעניין ויקליק. ככל שתכירו את קהל היעד שלכם יותר לעומק, כך תצליחו יותר לדבר בשפה שלו ולטרגט עבורו מודעות רלוונטיות.

לאחר מכן, עליכם לחשוב אילו אפיקים שיווקיים אתם מעוניינים להשתמש בהם – קידום ממומן, קידום אורגני ועוד ומכאן כמובן, נגזרת החלוקה התקציבית שלכם. אחרי בחירת האפיקים, תתחילו למפות את התקציב נכון, כמה אתם מעוניינים להשקיע בכל פלטפורמה.

שיווק נכון – תוצאה מובטחת

אחרי שקבעתם את היעדים החודשיים, קיבלתם החלטה לגבי קהל היעד, הגדרתם תקציבים שנתיים ותכננתם פרויקטים עתידיים – ככל שתתמידו בביצוע שיווק באינטרנט התוצאות לא יאחרו להגיע. אולם חשובה נגיעה של אנשי מקצוע שמבינים אילו פרויקטים כדאי לבצע ומתי. ברגע שתבצעו עבודה יסודית, מקצועית ועקבית – תוכלו להגדיל את המכירות בעשרות אחוזים אם לא יותר.

חברת SEONE עם ניסיון רב בשיווק באינטרנט. המקצועיות של החברה טמונה ביחס האישי לכל לקוח וההתאמה של הפלטפורמה הנכונה לפרסום עבורו.