חברת מיתוג, בראשות טל סנדרוני, תבצע קמפיין פייסבוק לתערוכת אוטומוטור 2010, המתקיימת בחסות רדבול. גולשי פייסבוק מתבקשים, במסגרת הקמפיין, לשלוח את "סיפור האקסטרים שלהם" בליווי תמונות או סרטונים, ולהזמין את חבריהם לדרג את הסיפור שלכם ע"י "לייק" "אהבתי" ו/או תגובה

קרא עוד...

לאחר שערכו פעילות ייחודית בפייסבוק וחילקו ל-500 גולשים תחפושות של החולבות מהפרסומת, של מותג היוגורט מולר, הקמפיין החדש של מחלקת האינטראקטיב והניו מדיה של משרד הפרסום יהושע tbwa מציע לגולשים לשלוח תמונות שלהם מחופשים לחולבות ולזכות בפרסים

קרא עוד...

Barry_Schwartz_smallכנס האינטרנט SphinnCon Israel, למומחי קידום אתרים ושיווק באמצעות רשתות חברתיות יתקיים ב-7 למארס 2010 בבית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים (מכון לב). בכנס שנערך בפעם השנייה בישראל, ירצו בין היתר בארי שוורץ מארה"ב, הנחשב לאחד הבלוגרים המובילים בתחום ה-SEO ו-ונסה פוקס, לשעבר בכירה בגוגל, המוציאה לאור בימים אלו את הספר Marketing in the Age of Google. הכנס הוא היחיד מסוגו בישראל המיועד למומחי קידום האתרים ושיווק באמצעות רשתות חברתיות

קרא עוד...