בטור חדש, מיוחד ל thepulse שיווק, כותב דניאל צוקרמן, יועץ מומחה לשיווק באינטרנט, על עולם השיווק החדש והניו מדיה. והפעם, מתמקד צוקרמן בטרנד החדש של השיווק בפייסבוק, ושואל את השאלה האמיתית - האם זה בכלל אפקטיבי?
בטור חדש, מיוחד ל thepulse שיווק, כותב דניאל צוקרמן, יועץ מומחה לשיווק באינטרנט, על עולם השיווק החדש והניו מדיה. והפעם, מתמקד צוקרמן בטרנד החדש של השיווק בפייסבוק, ושואל את השאלה האמיתית - האם זה בכלל אפקטיבי?
חברת מיתוג, בראשות טל סנדרוני, תבצע קמפיין פייסבוק לתערוכת אוטומוטור 2010, המתקיימת בחסות רדבול. גולשי פייסבוק מתבקשים, במסגרת הקמפיין, לשלוח את "סיפור האקסטרים שלהם" בליווי תמונות או סרטונים, ולהזמין את חבריהם לדרג את הסיפור שלכם ע"י "לייק" "אהבתי" ו/או תגובה
לאחר שערכו פעילות ייחודית בפייסבוק וחילקו ל-500 גולשים תחפושות של החולבות מהפרסומת, של מותג היוגורט מולר, הקמפיין החדש של מחלקת האינטראקטיב והניו מדיה של משרד הפרסום יהושע tbwa
כנס האינטרנט SphinnCon Israel, למומחי קידום אתרים ושיווק באמצעות רשתות חברתיות יתקיים ב-7 למארס 2010 בבית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים (מכון לב). בכנס שנערך בפעם השנייה בישראל, ירצו בין היתר בארי שוורץ מארה"ב, הנחשב לאחד הבלוגרים המובילים בתחום ה-SEO ו-ונסה פוקס, לשעבר בכירה בגוגל, המוציאה לאור בימים אלו את הספר Marketing in the Age of Google. הכנס הוא היחיד מסוגו בישראל המיועד למומחי קידום האתרים ושיווק באמצעות רשתות חברתיות