סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בדפי זהב, "זאב גרובר">זאב גרובר : "התחרות בפייסבוק הוכיחה לנו שוב את מה שאנחנו כבר יודעים – לרשת החברתית יש עצמה ויכולות אדירות ואנחנו שמחים להיות שם באופן קבוע, יומיומי, ממש כחלק משגרת החיים שלנו".
המכה ה- 11 של פסח אותרה בפייסבוק
במסגרת פעילות חברתית בעמוד האוהדים של דפי זהב בפייסבוק, במהלך חופשת פסח, התבקשו הגולשים לבחור את המכה ה-11 לדעתם. בפעילות השתתפו כ-2,000 גולשים שהציעו אלפי הצעות שונות. בפרס הראשון, מכשיר סלולארי אייפון, מתנת דפי זהב, זכה ניקוס קוסטס בן ה-25 מחולון שהציע כמכה ה-11 את ההמתנה הארוכה בתור, רק כדי לגלות שכדי לקבל שירות נדרש לקחת מספר. לצפייה בכל המכות המוצעות – דפי זהב בפייסבוק. ציון לשבח ניתן לאלעזר נעמן שפיתח משחק מחשב ברוח התחרות