היסטריית סיגל דקל בפייסבוק: מ-1,700 לכ-18,000 "אוהדות" בתוך שבועיים בעקבות השקת מבצע "או-לה-לה", בהשקעה של 40 אלף שקל בלבד. בחודש דצמבר האחרון פתחה מעצבת האופנה ובעלת רשת החנויות סיגל דקל עמוד ברשת החברתית "פייסבוק", מתוך כוונה לפנות בצורה ממוקדת יותר אל קהל היעד שלה, ובמטרה להגיע אל קהל צעיר יותר

כלים
מאז פתיחת העמוד זנחה דקל את אמצעי הפרסום המסורתיים, והיא ממקדת את פעילותה השיווקית באינטרנט, בין אם ברשתות כמו "פייסבוק" ו"יוטיוב" ובין אם בדיוור אינטרנטי ישיר. בין הפעילויות האינטראקטיביות שהציעה דקל עד היום היו חולצה במתנה למצטרפות כ"אוהדות" לעמוד, פעילות סוף עונה המעניקה להן את האפשרות לקבוע את גובה ההנחה על פריטים מסוימים מהקולקציה ועוד.

דקל אף מפרסמת בעמוד שלה בלוג יומי ואישי הזוכה לתגובות רבות, תחת הכותרת "סיגל באה לעבודה", שמציג מדי יום תמונה של המעצבת כפי שהיא לבושה כשהיא מגיעה לעבודה ומלווה בטקסט קצר ואישי פרי עטה. בימים אלו מתחוללת היסטריה של ממש סביב העמוד של דקל בפייסבוק עקב השקתו של מבצע "או-לה-לה" בפייסבוק לפני כשבועיים, הכולל הגרלת סוף שבוע בפריז . המבצע מאפשר להירשם עד ה-26.4.2010 לדף ולמבצע ולצרף עוד שלוש חברות, הנרשמות אף הן. הפרס: טיסה לפריז ושהיה של שלושה לילות לארבע חברות הקבוצה שעלתה בגורל. עלות ההשקעה במבצע ובפעילות סביבו היא כ-40 אלף שקל בלבד.

מאז השקת המבצע עלה מספר ה"אוהדות" בעמוד של סיגל דקל מכ-1,700 לכ-18,000, עם קצב עליה של 1,000-2,000 חברות ביום. עד סיום המבצע צפוי המספר לעלות לכ-25,000.

סיגל דקל: "ההשקעה בפייסבוק באה מתוך ההכרה כי זהו כלי המאפשר לי לפנות ישירות, בצורה אישית וללא מתווכים לקהל הלקוחות שלי, וכן להגיע לקהל צעיר יותר של נשים אופנתיות ש"חיות" כיום במרחב האינטרנטי וזונחות את המדיה "הישנה". פעילות "או-לה-לה" מדהימה גם אותנו, הן מבחינת היקף ההיענות והן מבחינת ההצלחה בקרב אותו קהל צעיר, משום שפילוח הנתונים מוכיח כי מרבית המשתתפות והמצטרפות הן בגילאי 24-35 – בדיוק הקהל אליו כיוונו".

בית האופנה של המעצבת סיגל דקל הוקם בשנת 1999. כיום מונה רשת חנויותיה 14 סניפים בארץ וחנות בלוס אנג'לס, ארה"ב, ובמקביל היא משווקת את בגדיה לכ-150 חנויות אופנה בארץ, בארה"ב, קנדה ואירופה.