חברת מיתוג, בראשות טל סנדרוני, תבצע קמפיין פייסבוק לתערוכת אוטומוטור 2010, המתקיימת בחסות רדבול. גולשי פייסבוק מתבקשים, במסגרת הקמפיין, לשלוח את "סיפור האקסטרים שלהם" בליווי תמונות או סרטונים, ולהזמין את חבריהם לדרג את הסיפור שלכם ע"י "לייק" "אהבתי" ו/או תגובה

כלים

"סיפור האקסטרים המטורף ביותר" יזכה את הגולש באספקה חודשית של רד בול, כרטיס כניסה לתערוכת אוטומוטור 2010 וצילום עם אלוף העולם באופנועי טריאל - ג'וליאן דופונט, המגיע לארץ להשתתף בתערוכה. ארבעת המובילים אחריו יזכו ב 4pack של רד בול עד הבית ובכרטיס כניסה לתערוכת אוטומוטור 2010.

"מיתוג", בראשות טל סנדרוני, ששימש בעבר כיועץ התקשורת של שר הביטחון ושר הבריאות, עוסקת בקמפיינים שיווקיים בניו מדיה - רשתות חברתיות, בלוגים וקהילות אינטרנטיות. "מיתוג" מספקת כיום שירותי שיווק און ליין וניו מדיה לרדבול, נותנת החסות לתערוכת אוטומוטור 2010.