lisaobermanחברת האופנה "סטטוס" תשתף פעולה עם חברת "באייר", יצרנית הגלולה "יאז" למניעת הריון, בקמפיין הסברתי לצעירות על חשיבות השימוש באמצעי מניעה וגלולות למניעת הריון. במסגרת הפעילות יצולמו בנות צעירות ומובילות דעת קהל, לפרויקט צילומים שייחשף באתר של אופנת "סטטוס" ובדף הפייסבוק שלה. ליסה אוברמן, מ"נולד לרקוד" היא הראשונה שהצטרפה לפרויקט הצילומים

קרא עוד...

חברת התיירות "הדקה ה-90" נכנסת לפעילות במדיה החברתית באמצעות חברת אקליפטוס- שיווק במדיה חדשה, ומשיקה פעילות נושאת פרסים בפייסבוק תחת הכותרת, "למרות שאזהרת הנסיעה לטורקיה הוסרה, בדקה ה-90 טורקיה איז אאוט"

קרא עוד...

moneyprofitכל מי שמספק פתרונות שיווק באינטרנט, או פרסום באינטרנט מכיר את הבקשה של חלק מהלקוחות שבדרך להתחייב על הגידול במכירות של העסק בעקבות פעילות שיווק באינטרנט, או פרסום באינטרנט, ובחלק מהמקרים לבסס את מודל התשלום על הגידול הזה

קרא עוד...

Gincosan_Facebook_small במסגרת הקמפיין השיווקי של תוסף התזונה גינקוזאן, המיועד לשיפור הזיכרון וכושר הריכוז, פותחה אפליקציה ייחודית לפייסבוק, השולפת תמונות של חברי הגולש בפייסבוק ובודקת אם הוא זוכר את שמותיהם תחת לחץ זמן. מבחן הזיכרון של גינקוזאן הוא למעשה וורסיה מתקדמת של "משחק הזיכרון" המציגה תמונות של חברים, ומבקשת מהגולש להקליד את השם תוך 10 שניות. נשמע פשוט, אבל בעידן בו כמות החברים היא סוג של מדד למקובלות, ואנשים מאשרים חברים שהם לא ממש מכירים, מהר מאד מתגלה שלהשיג ציון 60 זה לא דבר של מה בכך
קרא עוד...

ביום ד', ה-21.07.10, בשעה 18:00, תקיים המכללה הפיננסית cash flow הרצאת אורח בנושא 'איך עושים כסף מתוכן דיגיטלי' בה יחלוק עם הנוכחים מר ארז ירושלמי, בעל ניסיון עשיר בייסוד חברות בתחומי ניו מדיה, היי טק ואינטראקטיב, ידע ועצות אפקטיביות מתוך ניסיונו המגון ורב השנים. ההרצאה תתקיים בסניף ת"א של רשת מכללות Cash Flow ברח' ראול ולנברג 24 מגדלי זיו בנין D רמת-החי"ל

קרא עוד...

החשיפה התקשורתית של המכללה האקדמית נתניה בחלק המערכתי של אתרי האינטרנט גדלה במחצית הראשונה של 2010 בכ-56 אחוז לעומת התקופה המקבילה אשתקד, כך עולה מדו"ח פעילות של מנהל השיווק במכללה מבי גאוי. לדבריו, החשיפה מתייחסת לידעות חדשותיות מאמרים, כתבות ואזכורים של המכללה באתרי אינטרנט כולל ברשתות חברתיות

קרא עוד...

חברת "מנו ספנות", המפעילה שתי אוניות פאר לקהל הישראלי, העלתה לפייסבוק תחרות צילומים מהווי ההפלגות, כאשר הגולשים ידרגו את הצילום הנבחר, שיזכה את שולחו בהפלגת סופשבוע. כמו כן ישולבו הצילומים המובחרים בקטלוג ההפלגות של החברה בעונה הבאה

קרא עוד...