כלים

חברת השיווק הסלולארי הישראלית-בינלאומית "מובקו מדיה" (Mobco Media) זכתה בתקציבי הקמפיינים הפרסומיים הסלולאריים בצרפת של שתיים מחברות המזון והשתייה הגדולות בצרפת ובאירופה – דנונה ואוויאן.

הקמפיין של דנונה מיועד למשפחות ומתמקד בהרגלי צריכת המזון המשפחתיים. הוא מציע לגולשים אפליקציה מיוחדת שעוקבת אחרי התפריט של כל אחד מבני המשפחה ומאפשרת להם לבנות תפריט משפחתי משותף. הקמפיין מעניק לגולשים קופונים משפחתיים בשווי של 60 אירו לנפש כדי לקנות מזון.

הקמפיין של אוויאן מיועד לילדים ובני נוער והוא בעל אופי חינוכי. הוא מציע להם שורה ארוכה של משחקים שכולם מעודדים שתיית מים.

"שוק האפליקציות בשפה הצרפתית הוא שוק איכותי ותובעני שדורש לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר מבחינת תוכן, שפה ועיצוב גראפי", אומר מייסד ומנכ"ל מובקו מדיה, תומר חן, "זה שוק עם פוטנציאל ענק ומובקו מדיה רואה בו את אחד מיעדיה המרכזיים".

אודות תומר חן

תומר חן, בן 21, הוא המיליונר הצעיר ביותר בישראל שעשה את הונו בעצמו. בגיל 14 החל לסחור באינטרנט, ועד גיל 18 הוא הספיק לקנות שלוש דירות מרווחיו בשיווק סלולרי ולהקים את ה"מכללה לשיווק סלולרי" שבה לומדים אלפי תלמידים. בגיל 20 הקים את חברת מובקו מדיה (Mobco Media) והפך לשחקן מרכזי בענף השיווק הסלולארי בארץ ובעולם.

אודות מובקו מדיה

מובקו מדיה היא סוכנות פרסום גלובלית לאפליקציות סלולאריות. החברה, המנוהלת משדרות רוטשילד בתל אביב, עוסקת בניהול קמפיינים סלולאריים בקנה מידה גדול ברחבי העולם ומעסיקה כ- 10 עובדים. בין השאר, ביצעה החברה קמפיינים לפייסבוק, אמזון, לוריאל פריז, דיסני, "קנדי קראש", "גט טקסי", "אובר", Hotels.com , "אנגרי בירדז" ועוד.

בניגוד למקובל בשוק הפירסום הוותיק, החברה מתוגמלת רק לפי תוצאות הקמפיינים שהיא מבצעת – לרוב לפי מספר ההורדות של האפליקציות. מובקו מדיה רכשה עד היום שטחי פירסום סלולאריים בלמעלה מאלף גופי מדיה בעולם בשווי של מיליוני דולרים. החברה פועלת בכ-160 מדינות, כולל הודו, סין, ארה"ב, גרמניה ושאר מדינות אירופה, אינדונזיה, ברזיל, תאילנד, קוריאה, רוסיה ואף איראן.