כלים

כיצד בני שישים יכולים לייצר קמפיינים סלולרים למשתמשים נורבגים ואפגניסטנים ולהתפרנס מכך, ואיך בעל בית קפה או תכשיטנית יכולים להגדיל הכנסות באמצעות הסלולר? מה המחזור הכספי של השיווק בסלולר בישראל? בכירי השיווק הסלולרי בישראל ובעולם יספקו תשובות ויחשפו הזדמנויות וכלים חדשים – בחשיפה עולמית ראשונה, כאן בישראל

ביום חמישי, 8 בנובמבר, מגדלי עזריאלי, תתקיים הועידה הראשונה בישראל לשיווק סלולרי. להבדיל מועידות אחרות שהתקיימו עד היום – זו לא תעסוק בסוגיות הטכנולוגית, אלא בסוגיות השיווקיות, והדרכים הקלות ליצירת רווחים דרך הסלולר עבור אנשים חסרי ידע טכנולוגי מעמיק.

הכנס מאורגן על ידי המכללה הסלולרית הישראלית בראשות תומר חן, יזם בן 17 שהספיק לעשות את המיליון הראשון שלו ולרכוש דירה עוד לפני שלמד להתגלח. חן, הפך לגורו הישראלי המוביל בנושא שיווק סלולרי ועד היום לימד מאות אנשים איך עושים שיווק סלולרי ומתפרנסים מכך - ביניהם חרדים, סבתות, ובעלי עסקים.

הפעילות הכלכלית של שיווק סלולרי מישראל לעולם עלתה בשנה האחרונה ב- 851% (כמעט פי 10). הנתונים המלאים וההסברים על היקף העלייה המהיר ושווי השוק החדש יוצגו בוועידה.

מבין המרצים:

· תומר חן: כלים ואסטרטגיות לשיווק דרך הסלולר ושימוש בהודעות טקסט

· אסף ירקוני, מנהל בwaze: כלים לפרסום ממוקד דרך אפליקציית waze

· מורגן קודריי – קניין המדיה הראשי של רשת השותפים הסלולרית הבינ"ל MobPartner - איך להתחיל? מה לשווק? הזדמנויות אדירות למשווקי שותפים סלולריים, ייחשפו בפעם הראשונה בעולם כאן בועידה

· דניאל ברנדט - מנהל חשבונות בכיר ברשת הפרסום הסלולרית הבינ"ל BuzzCity: אפשרויות הפילוח, השווקים החמים וההצעות שכדאי לכולנו לשווק

לאתר הוועידה:

www.MobileMarketingIL.co.il