חברת "אקליפטוס שיווק במדיה חדשה", קיבלה לידיה את ניהול מתחם הרשת החברתית ופסטיבל הקליפים בנושא איכות הסביבה "אקו קליפ". במסגרת פעילותה, תהיה אקליפטוס אחראית על תפעולו השוטף של המתחם והפצת נושא התחרות בין משתמשי הרשת. "אקו קליפ- פסטיבל קצר ולסביבה” הוא פסטיבל של סרטוני גולשים בנושא איכות הסביבה, הראשון מסוגו בארץ שנערך כולו בפייסבוק. הפסטיבל מזמין יוצרים צעירים מרחבי הארץ למצוא פתרונות לאתגרים סביבתיים, ולהמחישם בסרטון קצר ויצירתי

קרא עוד...

Asaf_Paz"הרבה יותר קל להכפיל מחזור הרכישות באתר שלך על-ידי הכפלת שיעור ההמרות באתרך מאשר הכפלת התנועה בו" (ג'ף אייזנברג, מחלוצי השיווק באינטרנט). בעלי עסקים רבים, המנהלים חנויות וירטואליות, מרכזים את משאביהם בהעלאת מספר המבקרים באתר, בעוד שלמעשה הם יכולים להגדיל את כמות המכירות באתר בעלויות נמוכות בהרבה - על ידי שיפור תהליך הניווט והרכישה של הגולשים באתר. אז הנה עשרת כללי הזהב לשיפור אחוז המכירות באתר

קרא עוד...

Shay_Baaton_Facebook"מדינת ישראל מחנכת את האזרחים שלה להיות עדר פראיירים של הבנקים. דרוש חינוך כלכלי מחדש" במילים חריפות אלו השיק רו"ח שי באטון קמפיין חדש, בתקציב של 250 אלף ש"ח, של רשת המכללות לעצמאות כלכלית Cash Flow Israel , תחת הכותרת: "אל תאמין לדן שקרן"

קרא עוד...

חברת הביטוח מגדל הבינה שכדי להביא למודעות הציבור הרחב ובעיקר לצעירים את נושא תחום הביטוח והפנסיה צריך למצוא דרך ייחודית ושפה קלה וקלילה. ואכן, הסדרת האינטרנטית הקומית החדשה "פאני" עושה את העבודה. והסדרה הולכת וצוברת תאוצה מדי יום

קרא עוד...

lisaobermanחברת האופנה "סטטוס" תשתף פעולה עם חברת "באייר", יצרנית הגלולה "יאז" למניעת הריון, בקמפיין הסברתי לצעירות על חשיבות השימוש באמצעי מניעה וגלולות למניעת הריון. במסגרת הפעילות יצולמו בנות צעירות ומובילות דעת קהל, לפרויקט צילומים שייחשף באתר של אופנת "סטטוס" ובדף הפייסבוק שלה. ליסה אוברמן, מ"נולד לרקוד" היא הראשונה שהצטרפה לפרויקט הצילומים

קרא עוד...

חברת התיירות "הדקה ה-90" נכנסת לפעילות במדיה החברתית באמצעות חברת אקליפטוס- שיווק במדיה חדשה, ומשיקה פעילות נושאת פרסים בפייסבוק תחת הכותרת, "למרות שאזהרת הנסיעה לטורקיה הוסרה, בדקה ה-90 טורקיה איז אאוט"

קרא עוד...