מערכת הפרסום של פייסבוק משתכללת ומשתדרגת כל הזמן עם פונקציות חדשות על מנת להרחיב את אפשרויות השיווק העסקי עם הדגש על מערכת הפרסום הממומן

כלים
דפנה כהן. צילום- ארנולד בר
דפנה כהן. צילום- ארנולד בר

"היו כאלה שהתחילו להספיד את פייסבוק כפלטפורמה עסקית. אמרו שהצעירים נטשו אותה, שלינקדאין עם אוריינטציה עסקית יותר, שיש את אינסטגרם, שיוטיוב הולכת ומשתכללת. אז זהו שפייסבוק לא נחים לרגע וכל הזמן דואגים להשתכלל ולהשתדרג בהיבט השיווקי עסקי", אומרת יועצת עסקית במ.ט.י גליל מערבי קריות דפנה כהן, מומחית בקידום וניהול במדיה החברתית.

לדבריה של דפנה כהן, "הקידום הממומן בפייסבוק מעניק פתרון רחב ואטרקטיבי לבעלי עסקים, עם אפשרויות פילוח של קהל יעד שלא קיימות בשום פלטפורמה אחרת"

דפנה כהן, מציגה, מספר חידושים משמעותיים במערכת הפרסום הממומן מהחודשים האחרונים שמשדרגים לאין ערוך את אפשרויות השיווק הממומן בפייסבוק ויכולים להפוך אותו ליעיל יותר, זול יותר ומדוייק יותר. מה שמביא לתוצאה של חשיפה לקהל לקוחות מדוייק ורלוונטי והגדלת המכירות:

1. קמפיין לידים – קמפיין שנותן תשובה לעסקים קטנים שלא מסוגלים/יכולים/רוצים לעשות דפי נחיתה. באמצעות הקמפיין הזה ניתן ליצור דף נחיתה בתוך הפייסבוק, עם שדות מותאמים בהתאם למה שאנחנו צריכים ולקבל קובץ של כל המצטרפים.

2. פרסום באינסטגרם- יחד עם רכישת אינסטגרם ע"י פייסבוק, אינסטגרם הולכת ונעשית כלי הכרחי בארגז הכלים של השיווק הדיגיטלי. ניתן לעשות קמפיין פרסומי בפייסבוק (לא כל המטרות של הקמפיינים תקפות לאינסטגרם) שיופיע גם באינסטגרם, גם אם אין לכם חשבון באינסטגרם.

3. קמפיין רימרקטינג לקהל שצפה בסרטוני הוידאו שלנו.

4. חידוד אפשרויות הפילוח של קהל היעד. אם קודם היה אפשר לבחור קהל שמתעניין בתחום מסוים או קהל בעל מאפיינים מסוימים, היום ניתן לבחור קהל שגם וגם. גם מתעניין בתחום מסיים, גם בעלי נתונים דמוגרפים מסוימים ואפשר גם ללכת צעד קדימה ולציין מה לא לכלול. למשל, לקמפיין לאוהדי מוזיקה ישראלית חוץ מסגנון מסויים – נוכל לבקש לא לכלול אוהדי דפים של זמרים מאותו סגנון.

"מערכת הפרסום הממומן של פייסבוק כל הזמן משתפרת ומשתכללת וכדאי מאד להכיר אותה כדי למצות את כל היכולות הנהדרות שלה ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר", מסכמת דפנה כהן.

בעזרת התכנית החדשה מטי דיגיטלי, שהושקה לאחרונה במ.ט.י גליל מערבי קריות, ניתן לקדם ולשווק עסקים באינטרנט וברשתות החברתיות, תוך ייעוץ וליווי מומחים בשיווק ובסחר דיגיטלי, קורסים וסדנאות - שיווק עצמי ברשתות חברתיות וברשת האינטרנט.

לפרטים נוספים על מ.ט.י דיגיטלי בטלפון 04-8703838