הצלחה נוספת למובקו מדיה הישראלית, שהוקמה ע"י תומר חן (21) – חברת השיווק הסלולרי העולמית תנהל את קמפיין המובייל של בנק הדם הקנדי, המיועד לקידום אפליקצייה ייעודית חדשה.

כלים
תומר חן, מנכ"ל מובקו מדיה
תומר חן, מנכ"ל מובקו מדיה

על מנת להקל על תרומות דם בקנדה, פיתח האיגוד לתרומות דם בקנדה (בנק הדם הקנדי) אפליקציה סלולרית, המאפשרת לתורם הפוטנציאלי לתרום בדרך אינטראקטיבית, ידידותית ונטולת בירוקרטיה.

מי שיחפוץ לתרום דם בקנדה, יפתח את האפליקציה ויוכל לאתר דרכה, את נקודת ההתרמה הקרובה אליו ולקבוע תור און ליין.

את קמפיין האפליקציה לעידוד השימוש בה, תשווק חברת מובקו הישראלית, שזכתה בתקציב דרך סוכנות הפרסום של איגוד תרומות הדם הקנדית.

האפליקציה הקנדית, היא אחת מעשרות תקציבי פרסום בינלאומיים, בהם זכתה מובקו לאחרונה ביניהם: אפליקציית מקדונלנדס בארה"ב, קמפיין אמזון בהודו, דנונה בצרפת, ועוד.

תומר חן, מנכ"ל מובקו מדיה, מוסר כי החברה נמצאת בתהליך פתיחת סניפים ברחבי הגלובוס, ביניהם סניפים באמריקה הלטינית ואסיה, על מנת לספק שירות זמין ואיכותי 24 שעות ביממה ללקוחות בכל איזורי הזמן. קמפיין האפליקציה הקנדית יופעל באמצעות הסניף הראשי הנמצא ברח' רוטשילד בתל-אביב.

חברת מובקו מדיה (MobCo Media) שהוקמה בשנת 2014 בידי תומר חן, עוסקת בשירותי פרסום גלובליים מבוססי-תוצאה, לאפליקציות סלולאריות. מובקו, רכשה עד היום שטחי פירסום סלולריים בעשרות אלפי אפליקציות סלולריות ואתרים סלולריים בעולם בשווי מיליוני דולרים.