קמפיין בינלאומי משמעותי נוסף לחברת קידום האפליקציות Mobco media הישראלית - בינלאומית, שהוקמה ע"י תומר חן (22) – החברה החלה לבצע קמפיינים סלולרים לחברתUber בלונדון וארה"ב

כלים
תומר חן, מנכ"ל מובקו מדיה
תומר חן, מנכ"ל מובקו מדיה

מדובר בשני קמפיינים שונים, כאשר בלונדון משווקת Mobco media, קמפיין למשיכת נוסעים דרך האפליקציה ובארה"ב קמפיין מקביל לצירוף נהגים נוספים.

Mobco media, המבצעת את הקמפיינים עבור סוכנות הפירסום של uber, תתוגמל על כל נוסע שהוריד את האפליקציה וביצע נסיעה ראשונה, או על כל נהג פוטנציאלי שהשאיר פרטים ומעונין להצטרף לצי הנהגים של אובר.

הקמפיין היוקרתי מצטרף לשורת קמפיינים בין לאומיים, אותם מנהלת מובקו-מדיה הישראלית לקידום ושיווק אפליקציות בשוק הבינלאומי – מקמפיין אמזון בהודו ועד קמפיין מקדונלדס בארה"ב.

תומר חן, מנכ"ל מובקו מדיה, מוסר כי החברה, שהציגה השנה לראשונה בתערוכת המובייל בברצלונה, עוברת תהליך גלובליזציה מואץ של פתיחת סניפים ברחבי הגלובוס, סניף שכבר נפתח בברזיל וסניף מתוכנן באסיה, על מנת לספק שירות זמין ואיכותי 24 שעות ביממה ללקוחות בכל איזורי הזמן. קמפייןUber יופעל באמצעות הסניף הראשי הנמצא ברח' רוטשילד בתל-אביב.

חברת מובקו מדיה (MobCo Media) שהוקמה בשנת 2013 בידי תומר חן, עוסקת בשירותי פרסום גלובליים מבוססי-תוצאה, לאפליקציות סלולאריות. מובקו, רכשה עד היום שטחי פירסום סלולריים בעשרות אלפי אפליקציות סלולריות ואתרים סלולריים בעולם בשווי מיליוני דולרים.