הקידמה שהשתלטה על חיינו מחייבת גם את בעלי העסקים הקטנים והבינוניים להתאים עצמם לדרישות הלקוח. כיום אין הבדל בין חברת היי-טק בת"א לפיצרייה בפריפריה. אתר אינטרנט מהווה נדבך חשוב במיתוגו של העסק

קרא עוד...

מותג היין הלל משיק אתר אינטרנט חדש שהינו בית ושער לתרבות היין, למסורת ולקידוש. הלל הינו מותג יין צעיר ורענן שהביא חדשנות לשוק היינות המתוקים והיינות לקידוש. סדרת היינות של הלל כוללת מבחר יינות איכות לקידוש ולכל אירוע

קרא עוד...

"חייבים לשמור על הבולבולים!", "העתיד של הבולבול בידיים שלך!" - נתקלתם בימים האחרונים בקמפיין של "התנועה לשמירה על הבולבולים בישראל"? בסוף השבוע נחשף, כי מדובר במהלך שיווקי מיוחד של דורקס והוועד למלחמה באיידס לקראת יום האיידס העולמי

קרא עוד...

חברת בלונד 2.0 תנהל את הקמפיין הראשון בישראל המשלב טכנולוגיה לתיוג סרטי וידאו. הקמפיין עבור פנסוניק נעשה בשילוב חברת הסטראט-אפ anyclip וצפוי לעלות בימים הקרובים בעמוד הפייסבוק של המותג

קרא עוד...

מרתון ג'ילט תל־אביב עורך תחרות בפייסבוק  ומזמין  את הגולשים  לשלוח  את משפט החיזוק האולטימטיבי ולזכות בפרסים יקרי ערך. שלושת הסלוגנים הזוכים יופקו באלפי עותקים ויופצו לכלל רצי מרתון ג'ילט תל-אביב 2011

קרא עוד...