חברת השיווק הסלולארי הישראלית-בינלאומית "מובקו מדיה" (Mobco Media) זכתה בתקציבי הקמפיינים הפרסומיים הסלולאריים בצרפת של שתיים מחברות המזון והשתייה הגדולות בצרפת ובאירופה – דנונה ואוויאן.
לראשונה, מאז החלה פייסבוק לפעול ליצירת הכנסות מפרסום בסלולר, היא עוקפת את גוגל, כאשר הכנסותיה מפרסום בסלולר צפויות להגיע השנה ל-339 מיליון דולר - גוברות על אלה של גוגל עם 315 מיליון דולר הכנסות מפרסום בסלולר.
אמנם רק לא מזמן למד תומר חן להתגלח ובכל זאת הספיק העלם הצעיר לעשות את המיליון הראשון שלו ולהשיג לעצמו יועץ תקשורת משלו, לא סתם יועץ –תום וגנר, מי שהיה יועץ התקשורת של עמיר פרץ, אהוד ברק, אפרים סנה ועוד. ואפרופו פרץ, השמועות אומרות שוגנר ילווהו גם בבחירות הקרובות
כחלק מהאסטרטגיה העתידית שלה לסלולרים, פייסבוק עושה בימים האחרונים צעד משמעותי קדימה ומאפשרת לראשונה למפרסמים בה למקד מודעות לקהל משתמשי הסלולר בלבד. תומר חן, מומחה ישראלי לשיווק סלולרי מסביר כי "ההנפקה של פייסבוק וצניחת המניה גרמה להם להוציא את מערכת הפרסום הסלולרי שלהם בגרסת בטא מוקדם מן הצפוי כדי לרצות את המשקיעים"