"לעובדות ועובדים חדשים וללא ניסיון יש ראייה רעננה ונטייה ליזום ולהציע רעיונות חדשים ולהמציא את עצמם ואת החברה מחדש, וזה מה שאנחנו מחפשים", מסביר תומר חן, מנכ"ל ובעלי מובקו מדיה, "רוב העובדות והעובדים במובקו מדיה לא הגיעו לתפקידם עם ניסיון קודם, והיום כולם עובדים מעולים. ראינו בעבר עובדים שהגיעו מחברות אחרות והביאו עמם הרגלי עבודה ישנים עם נטייה לקיבעון. זה לא מתאים לדינמיות, היצירתיות והחדשנות שאנחנו מחפשים אצל עובדים ומנהלים במובקו מדיה".
חן (21), שהתפרסם בעבר כ"גורו השיווק הסלולרי בישראל" כשהחל ללמד את התחום עוד בטרם מלאו לו 18, הקים את מובקו מדיה בהיותו בן 20 ובנה את עצמו כאחד היזמים המובילים בישראל בתחום המובייל בהיותו נער וללא כל ניסיון קודם.
דרושים מנהלי תיקי לקוחות וקנייני מדיה
תפקיד מנהלי תיקי הלקוחות ואנשי המכירות והפיתוח העיסקי כולל מכירת מדיה סלולרית, גיוס לקוחות רלוונטיים לניהול קמפיינים סלולריים ברחבי העולם, יצירת שיתופי פעולה ובניית תמהיל פרסומי לאפליקציות. תפקיד קנייני המדיה כולל איתור מקורות לטראפיק ותנועה סלולרית, וניהול מו"מ על רכישת שטחי פרסום.
דרישות הקבלה לעבודה הם אנגלית ברמת שפת אם, יצירתיות ויכולת עבודה דינמית, עמידה ביעדים, יכולת עבודה בלחצים ובשעות לא שגרתיות, יכולת תפקוד "מולטיטאסקינג", יכולת אנליטית, אינטליגנציה רגשית גבוהה ויחסי אנוש טובים.
אודות מובקו מדיה
מובקו מדיה, שהוקמה בידי תומר חן בשנת 2013, היא סוכנות פרסום גלובלית לאפליקציות סלולאריות. החברה, המנוהלת משדרות רוטשילד בתל אביב, עוסקת בניהול קמפיינים סלולאריים בקנה מידה גדול ברחבי העולם ומעסיקה כ-10 עובדים. בין השאר, ביצעה החברה קמפיינים לפייסבוק, אמזון, לוריאל פריז, דיסני, "קנדי קראש", "גט טקסי", "אובר", Hotels.com , "אנגרי בירדז" ועוד.
בניגוד למקובל בשוק הפירסום הוותיק, החברה מתוגמלת רק לפי תוצאות הקמפיינים שהיא מבצעת – לרוב לפי מספר ההורדות של האפליקציות. מובקו מדיה רכשה עד היום שטחי פירסום סלולאריים בלמעלה מאלף גופי מדיה בעולם בשווי של מיליוני דולרים. החברה פועלת בכ-160 מדינות, כולל הודו, סין, ארה"ב, גרמניה ושאר מדינות אירופה, אינדונזיה, ברזיל, תאילנד, קוריאה, רוסיה ואף איראן.
אודות תומר חן
תומר חן, בן 21, הוא המיליונר הצעיר ביותר בישראל שעשה את הונו בעצמו. בגיל 14 החל לסחור באינטרנט, ועד גיל 18 הוא הספיק לקנות שלוש דירות מרווחיו בשיווק סלולרי ולהקים את ה"מכללה לשיווק סלולרי" שבה לומדים אלפי תלמידים. בגיל 20 הקים את חברת מובקו מדיה (Mobco Media) והפך לשחקן מרכזי בענף השיווק הסלולארי בארץ ובעולם.