קמפיין בינלאומי משמעותי נוסף לחברת קידום האפליקציות Mobco media הישראלית - בינלאומית, שהוקמה ע"י תומר חן (22) – החברה החלה לבצע קמפיינים סלולרים לחברתUber בלונדון וארה"ב
חברת השיווק הסלולארי הישראלית –בינלאומית "מובקו מדיה" בבעלותו של תומר חן, שחקנית מרכזית בענף השיווק הסלולארי בארץ ובעולם, תבצע קמפיין פרסום סלולארי של רשת מקדונלד'ס ארה"ב
חברת השיווק הסלולארי הישראלית-בינלאומית "מובקו מדיה" (Mobco Media) זכתה בתקציבי הקמפיינים הפרסומיים הסלולאריים בצרפת של שתיים מחברות המזון והשתייה הגדולות בצרפת ובאירופה – דנונה ואוויאן.
חברת השיווק הסלולארי הישראלית-בינלאומית "מובקו מדיה" (Mobco Media) זכתה בתקציב קמפיין הפרסום הסלולארי של ענקית המכירות האינטרנטית אמאזון בהודו.
חברת מובקו מדיה הישראלית הבינלאומית – אחת החברות המובילות בישראל בפרסום סלולרי – מחפשת למשרדיה בתל אביב עשרה עובדות ועובדים לתפקידי מנהלי תיקי לקוחות, קנייני מדיה, אנשי מכירות ופיתוח עיסקי. אחד התנאים המרכזיים שהחברה מציבה הוא הפוך מהמקובל בשוק ההייטק: החברה מעניקה עדיפות לעובדות ועובדים חסרי ניסיון קודם בתחום שבו הם מיועדים להשתבץ.
חברת השיווק הסלולארי הישראלית-בינלאומית מובקו מדיה (Mobco Media) בבעלותו ובניהולו של תומר חן, "גורו השיווק הסלולארי הישראלי" זכתה בתקציב הפרסום הסלולארי של ענקית המשקאות קוקה קולה בגרמניה.
תומר חן – מי שהוכתר כבר בגיל 18 כ"גורו השיווק הסלולרי" והיום בעלי מובקו מדיה הבינ"ל, העוסקת בשיווק סלולרי ברחבי העולם – מקים מיזם חדש לשיווק ופירסום מותגים בסלולר באמצעות חלוקת זיכויים בזמן אוויר לגלישה סלולארית. אפליקציית get access המתבססת על מודל עיסקי חדשני וחסר תקדים תפעל בשווקים מתפתחים באסיה, אמריקה הלטינית ואפריקה.