אם חשבתם פעם להיות מעצבים ותמיד רציתם בגד בעיצוב אישי משלכם, היום זה אפשרי וניתן להגשים את המשאלה הזו, אפילו די בקלות והכי חשוב שזה עפ"י הסגנון והטעם האישי שלכם.
פרסום
מותג היוקרה הובלו משיק: סדרת הקלאסיק פיוז'ן "אומנות ההיתוך"
HUBLOT משיקים את הקולקציה החדשה של סדרת הקלאסיק פיוז'ן עם מותג משקפי השמש Italia Independent והחייט הנודע Rubinacci "אומנות ההיתוך" מותג שעוני היוקרה הובלו עושה זאת שוב ומשיק קולקציה במהדורה מוגבלת בשיתוף פעולה עם מותג משקפי השמש Italia Independent כשבראשו המייסד ומנהל אמנותי לאפו אלקו והחייט האיטלקי הנודע Rubinacci.
קורס WordPress ייפתח ע"י מ.ט.י גליל מערבי קריות
הקורס לבניית אתרי אינטרנט ולניהול תוכן אינטרנטי במערכת WordPress יפתח ביום ג', ה-28 במארס בסניף מ.ט.י גליל מערבי בקניון הסינמול - לב המפרץ ולדברי מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות, הנרי ביטון, "עסקים רבים יכולים להקים בעצמם את האתר שלהם, לנהל ולקדם אותו בתנאי כמובן שיוכשרו לכך. קורס WordPress מתאים לעסקים שאין להם אתר ומעוניינים לשלוט בהקמתו ובתפעולו ולקדם בכך את פעילותם דרך הרשת. הקורס מיועד גם לאנשים המעוניינים לרכוש ידע בהקמת אתר אינטרנט באמצעות WordPress" ולאו דווקא לבעלי עסקים בלבד!"
איך לערוך נכון סרטי תדמית?
לקדם את העסק זה משהו שכולנו, בעלי העסקים, חושבים עליו מידי פעם. איך באמת נכון לעשות את זה והאם צריך להשתמש בכל האופציות שעומדות בפנינו? לא קל לענות על השאלות האלה אך מה שבטוח זה ששווה לתת עליהן את הדעת. אחת מהאופציות שבשנים האחרונות מוכיחות את עצמן בצורה מושלמת אלה הם סרטי התדמית השונים כי יש לסרטים כאלה שימושים רבים.
גל גדות המנצחת של הסופרבול עם הפרסומת הכי מדוברת ואהובה
גל גדות היא הדמות הכי מדוברת והכי אהובה על הקהל שהופיעה בפרסומות הסופרבול גל גדות היא המנצחת הגדולה של הסופרבול עם הפרסומת הכי מדוברת והאהובה ביותר. המגיבים על הפרסומת באינטרנט הם 58% גברים ו-42% נשים שמרביתם בין הגילאים 13-34.
אורן אפריאט- כרטיסי ביקור עבור העובדים
כאשר אנשים חושבים על כרטיסי ביקור, הם קודם כל חושבים על כרטיסים שמיועדים עבור בית העסק. עם זאת גם מומלץ ביותר ליצור כרטיסי ביקור עבור מגוון עובדי החברה שמחזיקים בעמדות בחירות. חשוב להבין שלאופציה השנייה יש יתרונות חשובים עבור שני הצדדים- הן עבור העובד שזוכה להחזיק בכרטיס ביקור משלו והן עבור בית העסק. על כן אם גם אתם בית עסק שמחזיק עובדים, מומלץ שתשקלו ע"י הוצאה יחסית זניחה לעשות מהפך- הן ביחס של העובדים לתפקיד שלהם והן ביחס של הלקוחות לבית העסק שלכם.
חברת Fiverr הישראלית משיקה קמפיין מיתוג מהפכני בינלאומי
חברת Fiverr יוצאת בקמפיין אייקוני תחת הכותרת "In Doers We Trust". הקמפיין עוסק ביזמות מודרנית וברוח העשייה הייחודית המאפיינת אותה. בנוסף, מטה Fiverr בתל אביב עובר למשרדים חדשים המאופיינים בעיצוב ואווירה המקדשים את רוח היזמות ומתכתבים עם המיתוג החדש של החברה.