*קרדיט תמונה - פרקט קוויק סטפ אתר מרכז הפרקטים שטחי צמרת בע"מ

כאשר אנו עורכים שיפוץ בבית או נכנסים לבית חדש, אנו רוצים שהוא ייראה טיפ טופ: החל מהתקרה הצבועה ללא דופי ועד לרצפת הפרקט שלנו. ובואו נדבר רגע על הפרקט שאנו עומדים עליו. בשנים האחרונות נכנס הפרקט לאופנה, שכן המראה דמוי העץ שלו חמים, נעים ומראה ומשרה תחושה של ביתיות. אבל הרעיון הוא לא רק לבחור פרקט זול ופשוט, אלא פרקט איכותי ואמיתי שאינו נשחק בקלות. כי כשאתם קונים פרקט עמיד, אתם יכולים לדרוך עליו בבטחה מבלי לחשוש מפגיעה או שחיקה.

קרא עוד...

בימינו ידוע כמה שיווק ופרסום הינם כלים הכרחיים עבור כל בית עסק או ארגון שרוצים לשרוד כיום בשוק. בשנים האחרונות זיהו חברות וארגונים רבים את מידת ההשפעה שיש לסרטוני תדמית וכמה בכוחם להניע ולהגדיל את מספר הלקוחות, ולכן רבים יבחרו למנף את העסק שלהם באמצעות סרטון תדמיתי. עבור סרט תדמיתי טוב שיצליח להעביר מסרים, רעיונות והצלחה, נדרשת תוכנית מגובשת.

קרא עוד...

את פייסבוק כולם מכירים, ורובנו גם משתמשים בה. גם באינסטגרם - שאגב, שייכת לפייסבוק - כבר אפשר למצוא בעלי עסקים רבים. טיקטוק לעומת זאת, היא סיפור אחר לגמרי. חלקנו כבר שמע על הרשת החברתית ששייכת לתאגיד סיני גדול, הילדים שלנו מבלים בה שעות רבות - אבל את הפוטנציאל העסקי העצום שלה מנצלים מעט מאוד גורמים, וחבל, שכן פרסום בטיקטוק עשוי להניב תוצאות מרשימות מאוד.

קרא עוד...

פלטפורמות הסחר האלקטרוני משנות את האופן בו צרכנים מתנהלים, על התחרות במגוון תחומי תעשייה ועל האופן שבו עסקים מתנהלים בכל התחומים. מדובר בשינויים פורצי דרך ולצד האתגרים הרבים, הם מציעים גם לא מעט הזדמנויות. לצד השינויים באופני הרכישה, נדרשים גם לא מעט בטכניקות השיווק וכדי להצליח בהן, חשוב שנבין כיצד הצרכן חושב כיום, מה מפעיל אותו וכיצד אנו ממירים משתמשים לרוכשים בפועל. צוות "מכללת דיגיטל אונליין" מזמין אותך ללמוד כיצד לנתב את פלטפורמות הדיגיטל לאפיק הכנסה מהבית.

קרא עוד...

אין ספק כי היום כל עסק צריך לעשות כל מאמץ אבל כל מאמץ בכדי להשיג לקוחות חדשים. פעם כאשר עסק ניסה להשיג לקוחות חדשים הוא היה מפרסם בעיתונות, ברדיו או בטלוויזיה אך כיום עסק שעושה זאת נחשב למוזר בנוף הפרסום, מדוע? מכיוון שכיום ברור לכל כי עדיף לפרסם את העסק באינטרנט. מדוע קידום ממומן הוא כל כך חיוני? מכיוון שהוא מדיד. כן בפרסום באינטרנט אפשר לדעת הכל הגולשים והלקוחות הפוטנציאלים וזה יתרון עצום. לדוגמא אפשר לדעת כמה אנשים לחצו על המודעה שלכם. עוד אפשר לדעת מי קנה בעקבות המודעה את המוצר ומי השתכנע מן הפרסומת. באמצעי השיווק הישנים כל זה לא היה אפשרי וזה יתרון אדיר של קידום עסקים באינטרנט.

קרא עוד...

כל יהודי מאמין המעוניין לטפס בשלבי האמונה, שואף לחזק בהתמדה את האמונה שלו ולהגיע למצב של איחוד חווייתי ותודעתי עם האלוהות ועם הנצח. עם זאת, רבים, בין אם מאמינים ובין אם כאלה שהגיעו מעולם המחקר המדעי, אינם יודעים או אינם מוצאים את הדרך להגיע לרמה גבוהה של התעלות אשר רק היא יכולה לסייע בתהליך ההתחזקות באמונה ובתהליך הזיכוך שיאפשר בסיכומו של עניין להגיע לאיחוד החווייתי הנדרש. מהי הדרך הנכונה להתחזקות על פי תורת הסוד? מהם הדברים הנדרשים בשלבים הראשונים על מנת להתחיל ללכת בדרך הזאת? בשורות הבאות נעסוק בדרך הנכונה להתחזקות על פי הסוד ובחשיבות של לימוד התורה בדרך.

קרא עוד...