2018 כבר כאן ואתם עדיין לא מפרסמים ברשתות החברתית? זה הזמן לדעת הכול על שיווק ברשתות החברתיות כאמצעי שיווק ופרסום יעיל וממוקד מטרה.

כלים

 

הפרסום באמצעות הרשתות החברתיות ברשת הפך בשנים האחרונות לאחד מאמצעי השיווק והפרסום היעילים ביותר עבור כל מפרסם בכל סדר גודל ובכל תחום עסקי. היתרונות המובהקים של הרשתות החברתיות (עליהם נרחיב בהמשך) מהווים פתרון שיווקי ייעודי עבור כל מפרסם המעוניין להיחשף לקהלי מטרה ממוקדים ולהציג בפניהם את המוצרים/שירותים/רעיונות אותם הוא משווק ומקדם.

פרסום ושיווק ברשתות החברתיות- כל היתרונות

שיווק ברשתות חברתיות מאפשר לכל אחד ואחת מהמפרסמים שביניכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שיווקיים בדרך להשגת המטרה. יתרונות אלו מבוססים בעיקר על היכולות האופציונאלית העומדת לרשותכם בכל הנוגע לפילוח קהלי המטרה הרלוונטיים לכם והפניית הצעות פרסומיות ומהלכי שיווק ממוקדי מטרה לאותם קהלים.

אפשרויות הפילוח של קהלי המטרה שלכם משתנות מרשת חברתית אחת לשנייה, אבל בכולן העיקרון זהה: אתם קובעים מיהם הקהלים הרלוונטיים לכם בהתאם למאפיינים שונים אותם ניתן לאתר באמצעות הרשת החברתית, לרבות, גיל, מגדר, תחום עיסוק, אזור מגורים, תחומי עניין וכדומה. ב-פייסבוק, הנחשבת לרשת החברתית הגדולה, החשובה והמשפיעה ביותר במרחב הווירטואלי (ומחוצה לו), תוכלו למצוא מגוון רחב של מאפיינים באמצעותם תוכלו למקד את מהלכי הפרסום והשיווק שלכם לקהלי היעד השונים.

יתרון מובהק נוסף הקשור לשיווק ופרסום ברשתות החברתיות נובע מעצם העובדה שכל רשת חברתית הפועלת כיום במרחב הווירטואלי, מאפשרת לכם ליהנות ממספר פעולות שונות למטרות קידום, שיווק ופרסום. פעולות אלו כוללות בין היתר: ניהול דפי עסק מטעמכם ברשת החברתית והפעלת קמפיינים ממומנים של מודעות טקסט בשילוב תמונות (בפייסבוק) או באמצעות פרסום באנרים ברשתות חברתיות אחרות. פעולות אלו ונוספות מאפשרות לכם לפעול באופן ייזום ורציף ברשת החברתית ולבסס את מעמדכם המקצועי-עסקי בקרב משתמשי הרשת.

מה חשוב לדעת על שיווק באמצעות הרשתות החברתיות?

בדומה לכל אפיק מדיה אחר ברשת האינטרנט, גם בתחום ה-SOCIAL MEDIA (פרסום ברשתות החברתיות), תוכלו למצוא מספר חידושים לשכלול המהלכים השיווקיים-פרסומיים שלכם. פייסבוק, הנחשבת לרשת החברתית המובילה ביותר בקטגוריה, מקפידה לשדרג את אפשרויות הפרסום המוצעות דרכה באופן קבוע כאשר אחת למספר חודשים עולות וצצות בפייסבוק אפשרויות חדשות אשר נועדו להטיב ולשדרג את יכולות הפרסום והשיווק שלכם למשתמשי הפייסבוק הרבים.

על מנת להיחשף לכל פלטפורמות השיווק הפונקציונאליות ברשתות החברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם יועץ שיווק מקצועי המתמחה ברשתות חברתיות. באמצעות קבלת ייעוץ מקצועי בנושא תוכלו להגדיר את מטרות הפעילות הדינמית שלכם לאורך תקופת הפרסום, תוכלו לפלח את קהלי היעד הרלוונטיים לכם בצורה מיטבית יותר ותוכלו לתכנן את התקציב הנדרש לצורך קיומה של פעילות שיווקית דינמית ועקבית לאורך כל השנה.

קבלת ייעוץ מקצועי על ידי יועץ פייסבוק ורשתות חברתיות, הינה פעולה מקצועית המומלצת לכל מפרסם ומשווק המעוניין לשווק את מוצריו/שירותיו/רעיונותיו דרך הרשת החברתית. פעולה זו תסייע לכם ליצור "שפת פרסום" ממוקדת מטרה בקרב קהלי היעד הרלוונטיים לכם ולמקד את יעדי הפעילות למטרות ברות השגה.