שיתוף פעולה ייחודי בין חברת ריגלי ישראל המייבאת את מסטיק אורביט לחברת FreeCups המתמחה בפרסום על גבי כוסות חד פעמיות.

במסגרת הקמפיין יחולקו ללא עלות כמאה אלף כוסות חד פעמיות, כאשר בתחתית הכוסות מודבקת דוגמית של מסטיק אורביט וויט. זאת כחלק מחידוד התועלת של אורביט המתמקדת בבניית הרגל של לעיסת אורביט וויט לשמירה על שיניים לבנות "אחרי כל כוס קפה" וכחלק מחידוד מסר העל של "אוכלים שותים לועסים" אורביט. הכוסות יחולקו בימים הקרובים בבנייני משרדים, חברות הייטק, במרכז עזריאלי ובמוקדים שונים ברחבי הארץ, וכן בקרב סטודנטים באוניברסיטת תל אביב, מכללת אפקה להנדסה ומכללת נתניה.___2_-_

 שיתוף הפעולה של ריגלי ישראל מגיע לאחר סדרת שיתופי פעולה מוצלחים נוספים של חברת השיווק FreeCups, אשר כוללת את המותגים ORAL-B, קפה ג'ייקובס, מפעל הפיס, רשת המסעדות "BBB בורגוס בורגר בר" ומועדון הכושר "זאוספורט".

 איציק קמיליאן, מנהל השיווק של חברת FreeCups: "שיתוף הפעולה עם מותג המסטיקים אורביט מוכיח שבאמצעות הפלטפורמה השיווקית של FreeCups ניתן להעביר את המסר הפרסומי בצורה מקורית, בלתי שגרתית וזכירה. בנוסף, אנו מגיעים ללקוח בזמן האידיאלי לקליטת המסר - זמן שתיית הקפה".

אחרי ההצלחה בחופי ריו דה ז'נרו, המקלחות של ספרייט מגיעות גם לישראל. אתמול בבוקר הוקמו בחוף הבננה ביץ' בתל-אביב מקלחות לכל דבר, שנראות בדיוק כמו מכונת מזיגה ענקית של ספרייט, וזאת כחלק מפעילות המותג לרענון הקיץ הישראלי. פעילות רשמית ראשונה תחל ביום חמישי הקרוב במהלך אירועי הלילה הלבן ברחבי העיר תל-אביב והיא תלווה במשחקים וירטואליים ייחודיים.

קרא עוד...

חברת סקר גרופ בע"מ, המתמחה במתן שירותי פרסום מתקדמים, שיווק והקמת מערכות מדיה ומסכים מתקדמים, עושה היסטוריה כאשר היא משיקה את מסך ה LED הגדול בישראל המוצב בחזית קניון הזהב בראשון לציון

קרא עוד...

רשת האופנה הישראלית ZIP , בחרה את הילה נחשון (לסוכנות ADD), להוביל את קמפיין אופנת קיץ 2012. הילה נחשון החלה דרכה כדוגמנית בסרטוני פרסומת ובקמפיינים לחברות אופנה, שימשה כמנחה בתכנית הבידור Y בעשר, שחקנית אורחת ב"שיר שלנו", מנחת העונות האחרונות של "רוקדים עם כוכבים" וכן הנחתה את תוכנית הטיולים שליוותה את "המרוץ למיליון"

קרא עוד...

נמרוד ניר ומשרד הפרסום "דה בריף" עולים בקמפיין שני למסע המאגמה צ'אלנג', מסע שטח אתגרי לנשים בהשקעה של כרבע מיליון ש"ח. משרד הפרסום "דה בריף" יזם שיתוף פעולה בין המותג לאתר מאקו

קרא עוד...