סרטון הקמפיין שהופק ע"י משרד הפרסום "ליאו ברנט" כבר זכה לתהודה משמעותית כשפורסם ביום שישי כבחירת העורך הראשי של אתר הפרסום הנחשב והבינלאומי Adage

כלים
BBF - בי בי אף של כמיפל(צילום: אלון גנון)
BBF - בי בי אף של כמיפל(צילום: אלון גנון)

תרסיס חדש BBF  לנטרול הריחות הרעים בשירותים באמצעות ריסוס אל תוך האסלה עלה בקמפיין שמבקש לספק לצופים שלל תירוצים של נשים שאינן מעוניינות לחשוף את העובדה כי הן ביקרו בחדר השירותים.  כל אחת מהן מנפיקה תירוץ  הומוריסטי. חלק מהם הגיוניים יותר, (צחצוח שיניים, ייבוש שיער בפאן וכד')  וחלקם אינו הגיוני בעליל (החלפת מרצפות, נגינה בטובה, ריקוד סטפס). תכליתם להסביר את התמהמהותן הממושכת בחדר השירותים.

על הסרטון ההומוריסטי בו נבחרו כאמור דמויות נשיות מגוונות ובחתך גילאים שונה, חתום משרד הפרסום ליאו ברנט.

סט הצילומים כלל מספר חדרי שירותים בעיצובים שונים וצבעוניים הכל בהתאמה לרוח הדמויות המככבות בו וכולל שיר קליט המעביר את המסר המתבקש על התרסיס "ספרי לו מה שאת רוצה הוא בחיים לא יידע מה עשית בשירותים".  הסרטון יקודם בעיקר ברשתות החברתיות בהיקף של חצי מיליון ₪.

האסטרטגיה הפרסומית מבקשת לעורר עניין לנושא שהוא פחות נוח לשיחה בקרב נשים ונשענת על העובדה כי להומור יכולת השפעה על הקולקטיב ולכידותו תוך דינאמיקה ותהליכי פתרון בעיות - ככזה המיוחסים לו גם תפקידים של פירוק קונפליקטים.  

בבדיקה שערכה כמיפל עבור המותג BBF, היא גילתה כי עבור נשים רבות קיים חוסר נוחות לנהל שיח פתוח אודות הקקי שלהן, זאת בניגוד לגברים החשים חופשיות בנושא זה ופעמים רבות אינם מתרגשים מתוצאת הניחוח שנותרה אחריהם בחדר השירותים. מסיבה זו מניחה "כמיפל" כי נשים תגלנה עניין רב בהשקת התכשיר החדש.  

"בעידן של שוויון ומשום העובדה כי הקיבה של שני המגדרים פועלת באופן שווה בחרנו לשים על השולחן כי אין סיבה הגיונית בגינה נשים נאלצות עדיין לתרץ את שהותן בשירותים ובוודאי שלא להתבייש בה. מציינת אריאלה אלתרמן מנהלת השיווק של BBF. המציאות עוד לא שם  ועד שזו תשתנה והשוויוניות תגיע גם לחדר השירותים, נותר לנו להסתייע בהומור ובאמצעות סרטון משעשע להעביר את המסר, הפוך על הפוך, כי כולנו שווים ולכולנו פתרון אפקטיבי שמאפשר מעתה לחדול מלספק תירוצים משעשעים".

קריאטיב: עמי אלוש, מפיק: שימי בן זיקרי, דירקטור: עומרי טאוב, מפיקה: סימי בן זיקרי  

מוסיקה: סטודיו KNOB

http://creativity-online.com/work/bbf-best-bathroom-friend/53682 

https://www.facebook.com/BBF-Your-Best-Bathroom-Friend-376767926113878