גם לקבלן הטוב ביותר יכולים להיות ליקויים שונים במהלך הבנייה שלו וכמובן שעל פי כך גם בתוצאה הסופית של בדיקת הליקויים.

כלים

 

ביקורת ליקויי בניה נועדה על מנת למצוא את כל הליקויים היכולים להיות קיימים. וכן ליקויים אלן נוצרים בעקבות ליקויים שונים במהלך הבנייה.

זה יכול לקרות מכמה סיבות, למשל: יכול להיות כי לקבלן יש קבלני משנה לא מקצועיים מספיק, יכול להיות כי הקבלן עצמו לא מפקח על העבודה בצורה טובה, חומרי בניה לא איכותיים מספיק, עובדים שלא מבצעים עבודה איכותית ומקצועית.

במצבים כאלו אתם יכולים להיתקל בלא מעט ליקויי בניה שונים, שכן הביקורת מועדה למצוא אותם בזמן על מנת לטפל. יש חברות בדק בית שאתם יכולים לקחת שכן יכולים לבצע עבורכם פיקוח מסוים על הבניה. רצוי לבדוק זאת לעומק על מנת להיות בטוחים.

ביקורת ליקויי בנייה - ליקויים נפוצים שמומלץ לבדוק!

כמו בכל דבר אחר גם בבניה יש ליקויים שונים אשר הם נפוצים יותר, וכמובן שיש לשים עליהם דגש בעת ביצוע הבדיקה של בדק הבית.

כאשר אתם מזמינים בעל מקצוע אשר הינו מלומד ניסיון ויש לו וותק בתחום של לא מעט שנים, הוא יידע בדיוק מה עליו לבדוק כאשר הוא מבצע ביקורת ליקויי בניה.

חשוב לציין כי מדובר על ביקורת חשובה מאוד אשר צריכה להתבצע באמצעות בעל מקצוע שהינו רשאי לבצע את הבדיקה המדוברת. לא כל אחד יכול לבצע בדיקת ליקויים ולבדוק את הקבלן ולכן, עליכם יהיה לבדוק היטב לגבי מי שמבצע את הביקורת. יש לבדוק כי מדובר בבעל מקצוע שהינו רשאי לבצע ביקורת כזו, וכמובן עליכם יהיה לבדוק כי מדובר על בעל מקצוע אשר הינו מקצועי מספיק על מנת שיוכל לבצע את הביקורת בצורה הטובה והמקצועית ביוצר.

ביקורת ליקויי בניה יחד עם דוח מפורט!

לאחר ביצוע ביקורת ליקויי בניה, עליכם יהיה לקבל דוח מפורט שיוכל לתאר בדיוק את הבעיות והליקויים אשר נמצאו במהלך הביקורת.

את הדוח אתם מקבלים בצורה מקצועית עם כל הפירוט הנדרש. דוח בדק בית הינו דוח חשוב על מנת שתוכלו להוכיח כי אכן יש ליקויים במצבים מסוימים. לרוב זה ישמש אתכם על מנת שתוכלו להראות לקבלן את הממצאים ולתת לו את האפשרות לטפל בכל הליקויים הנמצאים.

וכן, יש מצבים בהם אתם יכולים למצוא סירוב מצד הקבלן, במצבים כאלו מדובר על דוח בדק בית מקצועי שיוכל לייצג אתכם במצבים כאלו בבית משפט כנגד הקבלן.

על מנת שאכן תוכלו להיות בטוחים כי אתם מקבלים ביקורת ליקויי בניה מקצועית ואכן דוח מפורט של בדק בית, אין לכם מה לדאוג מכיוון שהכל יעשה בצורה חוקית, וכן ללא ספק במקרים כאלו החוק יעמוד לצדכם. יש לבדוק מול אותה חברה האם יש לה ייצוג משפטי בעת הצורך.