חברת די דקו היא המובילה בתחום עבודות הגבס. אם החלטתם לערוך שיפוץ בבית אין ספק שדי דקו תוכל לעצב לכם את הבית בדיוק כמו שתרצו. מה כדאי לשפץ – על כך במאמר הבא.

כלים

 

מהן עבודות הגבס המבוקשות ביותר לשיפוץ?

עבודות גבס הן עבודות פופולריות כאשר מדובר על שיפוצים. אם אתם מתכננים לשפץ את חדרי השינה, חדרי האמבטיה, המטבח או הסלון תוכלו לבצע הנמכות גבס בתקרה ולבנות מחיצות גבס על מנת לייצר נישות או להסתיר כבלי חשמל ולנצל את החלל בבית בצורה האופטימלית. למשל, יצירת תקרות גבס יהיו פתרון נהדר להסתרת המאייד של מערכת המיזוג המיני מרכזית. לפיכך עבודות הגבס יכולות להיות מועילות בתחומים שונים.

עבודות הגבס האידיאליות לעיצוב הבית

עבודות שיפוצים לבית בתכנון נכון יכולות לסייע לכם גם בעיצוב הבית על מנת לקבל מראה דקורטיבי המתאים לסגנון המועדף. למשל, כאשר רוצים לעצב את התאורה ולהתקין ספוטים ניתן להנמיך את התקרה באמצעות קיר גבס ולהתקין את המנורות כדי לקבל מראה אלגנטי ומודרני. גם עבודות גבס לסלון יכולות לשנות ולחדש אותו כאשר יוצרים מזנוני גבס הנראים כאילו הם ממשיכים את הקיר. המדפים אותם יוצרים מגבס ישמשו אתכם להנחת חפצים דקורטיביים במקום לרכוש מזנון מעץ שתופס יותר מקום בחלל הסלון. באמצעות קבלן שיפוצים מוסמך תוכלו להגשים את החלום שלכם ולהפוך את הבית למקום שכייף לגור בו.

העבודות האמנותיות שניתן ליצור עם גבס

כל אחד רוצה שהבית שלו ייראה מיוחד ולכן בזמן תכנון השיפוץ משקיעים בחשיבה כיצד להפוך אותו למעניין ומקורי. העבודות האמנותיות שלנו הן הדרך לגרום לבית להיות מעניין יותר. הגבס הוא חומר קל לעיבוד ולעיצוב ולכן ניתן לבנות כל דבר בין אם מדובר על הכנסת מוטיבים עיצוביים ובין אם מדובר על נגיעות קטנות של גבס, בטקסטורות ובצבעים מרשימים. במילים אחרות, כאשר מבצעים אומנות בגבס כל מי שייכנס לבית שלכם יהיה המום מהסגנון הייחודי והיוקרתי בו השקעתם. ביחד עם זאת, העיצוב האומנותי בגבס יכול להיות גם סולידי ואלגנטי, עם קו פשוט ונקי המתאים לסגנון המודרני שאף הוא בעל מראה יוקרתי לא פחות.

עיצוב מודרני בגבס

העיצוב המודרני הוא סגנון מינימליסטי שהחללים שלו פתוחים וגדולים, ללא הרבה ריהוט, תמונות וחפצים. למרות שמדובר בסגנון פשוט ללא עומס של חפצים, האזורים שלו מודגשים בקווים המעניקים לכל אזור מראה נקי ויוקרתי. בעוד שפרטי הריהוט בסגנון זה עשויים מזכוכית ומתכת, עיצוב הגבס מסייע להוסיף גופי תאורה בחללים השונים ולהמשיך את הקו הפשוט של הסגנון.

לסיכום, ככל שמדובר בחברת די דקו עבודות גבס וגמר יהפכו את הבית שלכם לבית עם גימורים ברמה אחרת. המקצועיות, האמינות והאחריות הם חלק בלתי נפרד מהמוטו של החברה.