ישנם שתי אפשרויות להגדלת כמות הלידים ברשתות – אורגני וממומן. האורגני היא שיטה שבה לא משלמים ישירות לרשת החברתית עצמה אלא משתמשים בפלטפורמה החינמית שהיא מציעה. לעומת זאת, בקידום ממומן משלמים לפלטפורמה ישירות ליצירת לידים. התשלום הזה נקרא CPC (cost per click) או CPM (cost per mile).

קרא עוד...

אם אתם מחפשים מעצב מוצר מומלץ, אנחנו כאן כדי לתת לכם מידע כללי, כזה שיעזור לכם להבין טוב יותר, את התפקיד של מעצב מוצר, את השלבים השונים בתוך תהליך הייצור ואת התפקיד שלכם, היזמים, בתוך התהליך. אנחנו מזמינים אתכם לצלול איתנו, לתוך עולם מופלא ומעניין, של עיצוב מוצר ושל העבודה עם מעצב מומלץ מנוסה ומיומן.

 

קרא עוד...

אליפות העולם בלייב פוקר שנערכה בנבאדה, משכה אליה קרוב ל 8,000 שחקנים שהגיעו מכל רחבי העולם אשר שילמו דמי כניסה של $10,000 כל אחד, והסתיימה בנצחונו של אספן יורסטאד שזכה בפרס מטורף של $10,000,000. סיום האליפות היה האות לו חיכו שחקני הפוקר אונליין.

קרא עוד...

קרדיט תמונה: freepik

קניית לייקים באינסטגרם היא נוהג נפוץ בימינו. עם זאת, זה לא ממש אתי. נוף המדיה החברתית הנוכחי רווי בשימוש בלייקים למדידת הצלחה ופופולריות. זה הוביל לעלייה במספר השירותים שמציעים לייקים לרכישה, הכוללים כמו את האתר https://social.bestlinks.co.il. בעוד אינסטגרם ממשיכה לצמוח כפלטפורמה, חברות מחפשות דרכים חדשות לשווק את המוצרים או השירותים שלהן בפלטפורמה זו. רכישת לייקים באינסטגרם היא אחת הדרכים לעשות זאת, אבל זו לא תמיד האפשרות הטובה ביותר. מאמר זה דן מדוע רכישת לייקים היא לא תמיד האפשרות הטובה ביותר, ובמקום זאת מציע כמה חלופות שעשויות להתאים יותר לחברה או למותג שלך.

קרא עוד...

קרדיט תמונה: freepik

משרדי פרסום באינטרנט הם המקבילה המודרנית לסוכנויות פרסום מסורתיות. הם עוזרים לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם על ידי יצירת אסטרטגיות שיווק, עיצוב וביצוע מודעות דיגיטליות וניהול קמפיינים במדיה חברתית. האינטרנט גדל באופן אקספוננציאלי בשנים האחרונות, מה שהופך אותו לשוק תחרותי ביותר עבור מפרסמים מקוונים. הצמיחה של פלטפורמות המדיה החברתית הובילה לעלייה בביקוש לסוכנויות פרסום באינטרנט.

קרא עוד...

קרדיט תמונה: freepik

כרטיסי ביקור דיגיטליים קיימים כבר זמן מה. הם דרך מצוינת לעשות רושם על אנשים שאתה פוגש. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כרטיס וירטואלי שניתן להשתמש בו באתרי אינטרנט, חתימות דואר אלקטרוני, פרופילי מדיה חברתית ובכל פלטפורמה דיגיטלית אחרת המאפשרת למשתמשים להעלות תמונות.

 

כרטיסי ביקור דיגיטליים

כרטיסי ביקור דיגיטליים הם טרנד מתפתח בעולם השיווק. הם משמשים לעתים קרובות על ידי סוכנויות ופרילנסרים כדי להציג את עבודתם, כישוריהם וניסיונם. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כרטיס וירטואלי שבו אתה יכול להשתמש כדי לשתף את פרטי הקשר שלך באמצעות דואר אלקטרוני או פלטפורמות מדיה חברתית. יש הרבה אפליקציות לכרטיסי ביקור דיגיטליים זמינים בשוק שבהם תוכלו להשתמש כדי ליצור כרטיס דיגיטלי. כרטיסי ביקור דיגיטליים הם דרך לאנשי מקצוע להציג את עצמם ואת כישוריהם בפני מעסיקים פוטנציאליים. הכרטיס יכול להיות אתר פשוט בן עמוד אחד המציג את עבודתו של בעל המקצוע ופרטי התקשרות.

קרא עוד...

קרדיט תמונה 123RF

השימוש בכובעים בעיצוב אישי על ידי עסקים וחברות הפך לפעולה בסיסית ונכונה בענף השיווק והפרסום. שימוש באביזרי אופנה כחומר פרסומי מציע לכל חברה שיטה ייחודית בעלת סגנון רב שעוזרת להפנות את הפרסום שלכם כלפי כל הציבור.

קרא עוד...