itemסקס והעיר הקשישה - עירית גבעתיים הורידה שלטי פירסום פרובוקטיביים. אתר ההיכרויות Freelove.co.il מעלה מחדש את הקמפיין הפרסומי בגבעתיים לאחר שעיריית גבעתיים הורתה לחברת הפרסום להסירו. המדובר בעשרות שלטי פרסום שהוצבו ברחובות גבעתיים ובהם מסרים שמטרתם לעורר את המודעות לסוג הכרויות "שונה וייחודי" באתר ההיכרויות הוותיק freelove.co.il .

קרא עוד...

newlogo6"הילוך שישי " מובילים מהלך אסטרטגי של מיתוג מחדש בהיקף של כ- 500,000 ₪ . הסלוגן הנבחר להוביל את המהלך :"הילוך שישי"- המומחים בענף הרכב. הילוך שישי, קבוצת מרכזי שירות ומכירה לרכב יוצאת בימים אלו במהלך מיתוג מחדש שיכנס לתוקף החל מה-1/3/2010. במסגרת המהלך נעשתה האנשה של סמל הפרפר המלווה את החברה כבר עשרות שנים ונוסף הסלוגן: "הילוך שישי - המומחים בענף הרכב". הפרפר מייצג את המסורת של הקבוצה והאנשתו - את אופייה המקצועני, השירותי והחדשני של הקבוצה.

קרא עוד...

הפתעה לחברות שילוט החוצות: המתחרה החדשה היא קבוצת הרכב קל אוטו, הנכנסת גם לתחום שילוט החוצות. קבוצת הרכב קל אוטו, החלה להפעיל את סוכנות "קל מדיה" , לשילוט חוצות בפריסה כלל ארצית. בראש הסוכנות עומד עודד בלוש, שחקן העבר של מכבי והפועל חיפה בכדורגל, בעל ניסיון של שנים בתחום. בלוש, שהקים בתחילת שנת 2,000 את מפעל הדפוס הדיגיטאלי הראשון לרוחב 5 מטר בבודפשט, היה הראשון שפרסם על גבי קירות בהונגריה וסלובקיה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, וכיום רואה בהקמת קל מדיה פוטנציאל עצום, דווקא מכיוון שהיא חלק מקבוצת הרכב קל אוטו.

קרא עוד...

השכר הממוצע בענף השיווק והמכירות ירד ב12 אחוז לאחר ירידות השכר הדרמטיות שנרשמו בענפי ההיי טק והביוטק, כעת תורם של תחומי השיווק והפרסום. מנתוני לוח חיפוש העבודה האינטרנטי ג'ובי, המכיל אלפי משרות ועשרות אלפי דורשי עבודה, עולה כי השכר הממוצע שמציעים מעסיקים בתחומי השיווק השונים לעובדים חדשים ירד ב12 אחוז בממוצע.

קרא עוד...

קמפיין פרסומי חדש ל"קל אוטו קולג'" בעלות של חצי מיליון ש"ח. משרד הפרסום צדר יריב יבצע קמפיין פרסומי עבור קל אוטו קולג', המכללה ללימוד מקצועות הניהול העסקי בענף הרכב. הקמפיין, שעלותו מוערכת בכחצי מיליון ש"ח, וכולל קמפיין אינטרנט, שילוט חוצות ודיוור ישיר,  יתנהל תחת הסיסמה "אוהב מכוניות? בוא להפוך אהבה לקרירה ניהולית!"

קרא עוד...

דוגמניות ישראליות יככבו בקמפיין האמריקאי. לאחר שחיפשה בכל רחבי העולם אחר יופי ייחודי שיתאים לקמפיין הפרסומי, מצאה חברת הסלולר האמריקאית את מבוקשה דווקא בישראל. במסגרת האודישנים שנערכו בת"א אמש, בחרה ההפקה את שרי אופק (20), אנסטסיה וטרוב (22), אלינה גיטל (19) ואלכסנדרה פלוטניק (18) לבית "חן מודלס" כפרזנטוריות של הקמפיין. מאחר וכל הדוגמניות צעירות וחלקן לומדות בתיכון או מתגייסות בקרוב לצה"ל הוחלט כי הצילומים יערכו אף הם בישראל.
קרא עוד...