בוגרי קורס הקופירייטינג של 'הבצפר' בקמפיין בטיחות בדרכים: בשיתוף חברת כנען מדיה בתנועה, יציגו בוגרי הבצפר תערוכת פרסומות על גבי אוטובוסים למותגים מוכרים, וכרזות בנושא שליחת מסרונים בנהיגה, תחת הכותרת "המדיום הוא המסר". המדיום הוא האוטובוס – שהוא לא רק כלי תחבורה, אלא גם שטח פרסום אטרקטיבי נייד

קרא עוד...

רשת אופנת הגברים הבינלאומית "Celio*" מעלה קמפיין טלוויזיה לעונת אביב-קיץ 2010 בהשקעה כוללת של כ-3,000,000 ₪. קמפיין אביב-קיץ 2010 החדש של חברת "Celio*", שיעלה באמצעות משרד הפרסום "אליקים-הרמן&נהרדעא", מתבסס על ענף הספורט הבינלאומי Cliff Diving בכיכובו של המדליסט האולימפי הבריטי בלייק אלדריג'

קרא עוד...

המומחים של טפחות חוזרים: מזרחי-טפחות מעלה קמפיין חדש לבסס את מעמדו כבנק המוביל בארץ בתחום המשכנתאות. הקמפיין מדגיש את הרעיון כי בהחלטה חשובה כל-כך כדאי לפנות למומחים של טפחות. הקמפיין יעלה בכל אמצעי המדיה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, ההשקעה במהלך כולו נאמדת בכ-4 מיליון ₪

קרא עוד...

מיד לאחר חג הפסח יחל מחזור הלימודים הראשון בשלוחה החרדית של 'הבצפר' , בית הספר של חברות הפרסום למקצועות השיווק והפרסום, שתפתח בבני ברק. ההחלטה על פתיחת שלוחה ייעודית לציבור החרדי התקבלה בהנהלת הבצפר בעקבות התפתחות ענף הפרסום והשיווק במגזר החרדי בעשור האחרון שהובילה לעלייה בביקוש לכוח אדם חרדי מקצועי. הקורסים שייפתחו לאחר חג הפסח הם קורס לשיווק ופרסום וקורס יחסי ציבור ודוברות. הקורסים יתקיימו בנפרד לגברים ולנשים
קרא עוד...

colonFrontהאגודה למלחמה בסרטן יוצאת בקמפיין חדש לרגל חודש המודעות לסרטן המעי הגס בישראל: "אל תשחק עם החיים שלך. גילוי מוקדם מציל חיים". במהלך חודש זה, קוראת האגודה למלחמה בסרטן לבני 50 ויותר, להיבדק לגילוי מוקדם של סרטן המעי הגס. הקמפיין הופק באדיבות משרד הפירסום גיתם BBDO SOHO ויעלה ברדיו, באתרים ייעודיים באינטרנט ובעיתונות הכתובה. החודש ב- thepulse בריאות: ספיישל סרטן המעי הגס

קרא עוד...

SweetCornתשלובת "ויטה פרי הגליל" מרעננת את מותג שימורי חברת פרי הגליל, ומשקיעה למעלה מחצי מיליון שקל בתהליך המיתוג מחדש. המותג "פרי הגליל" מרענן את קטגוריית השימורים בהשקעה של למעלה מחצי מיליון שקל. למותג 31 סוגי שימורים, בקטגוריות שונות: ירקות, קטניות, רסקי ירקות ופירות וחמוצים, זאת בנוסף לשימורי הטונה שהושקו לאחרונה. תהליך המיתוג נובע מהצורך לרענן את קטגוריות השימורים ומטרתו להעניק למותג פרי הגליל זהות ייחודית ומבודלת.

קרא עוד...