רשת אופנת "קרייזי ליין" עולה בקמפיין קיץ 2010 , בכיכוב הפרזנטורית החדשה גלית גוטמן, באמצעות "מקאן בוטיק" מקבוצת מקאן-אריקסון. הקמפיין בהשקעה כוללת של כ-5 מיליון שקלים. 3 מיליון שקלים הושקעו בקמפיין טלוויזיה בן 6 סרטונים

כלים

3 מיליון שקלים מתוכם הושקעו בקמפיין טלוויזיה בן שישה סרטונים קצרים (בין 10 ל-12 שניות אורך כל סרטון) שישודר במהלך עונת הקיץ כולה בערוצים 2, 10 ו-9. הסרטונים ממשיכים את קונספט הקטלוג בו משולבת אנימציה בקווים מינימליסטיים. עוד כולל הקמפיין קטלוג, מודעות בעיתונות ארצית, מקומית, רוסית וערבית, מגזיני נשים, אופנה ובידור, פרסום באינטרנט, פרסום בנקודות המכירה, דיוור ישיר ויחסי ציבור.

קבוצת "קרייזי ליין" הוקמה ב-1986 ע"י בקי וגיורא לוין, ונמצאת בבעלות פרטית של משפחת לוין. רשת אופנת "קרייזי ליין" מונה כיום כ-70 חנויות בפריסה ארצית ומעסיקה כ-850 עובדים. בשנת 2007 רכשה הקבוצה את רשת אופנת הצעירות "לוצ'י", המונה כיום כ-40 חנויות.