לאחר שהצליחו לגייס למעלה מ-3 מיליון דולר בשנים האחרונות, בין השאר, להקמת "בית החלומות" לילדים בסיכון בחיפה, יוצאת ויצו אוסטרליה בקמפיין נוסף, אותו מובילה סוכנות המיתוג והפרסום הבינלאומית C102, בראשותו של אלעד שניאור. מטרת הקמפיין היא לגייס 2 מיליון דולר לשדרוג מעונות היום של ויצו בחסות ויצו אוסטרליה והוא פונה לקהילת התורמים הגדולה של יהדות אוסטרליה. הקמפיין יושק בו-זמנית בכל הערים המרכזיות, ביניהן מלבורן וסידני, בימים הקרובים

כלים
"התחרות על כיסו של התורם הופכת קשה משנה לשנה", אומרת ג'ו גוסטין, נשיאת ויצו אוסטרליה, "אך בעזרת C102 מצאנו את הנוסחה להצלחה במסעות גיוס הכספים שלנו, שהם גם אפקטיביים וגם קריאטיביים ובסופו של היום, אנחנו מתמלאות גאווה על שביכולתנו לעזור לחברה בישראל".

"הקשר שלנו לויצו אוסטרליה הוא רב שנים. הקריאייטיב שלנו הוכיח שכשפונים לתורם בצורה אמוציונאלית ואמיתית הופכים אותו לשותף מלא בשינוי שאנו רוצים לחולל בישראל. בביקורי באוסטרליה ראיתי הלכה למעשה את המחויבות העמוקה של נשות ויצו ושל התורמים לחברה בישראל ואנו שמחים לקחת בכך חלק פעיל" אומר שניאור.

C102 הינה סוכנות מיתוג ופרסום, המפתחת ומטפלת במותגים דרך משרדיה בת"א ובניו יורק. בסוכנות צוות של אנשי קריאייטיב, ארט, וקופי מן השורה הראשונה, המבינים כי באמצעות קראייטיב מנצח ניתן לייצר קמפיינים חדשניים, איכותיים ויעילים ללא תקציבי ענק.

הסוכנות מתמחה ביצירת מותגים מובילים ותחזוקם, תוך הפיכתם לחשובים ונחשבים בעיני לקוחותיהם. ניסיונה הרב של הסוכנות בשווקים רבים בעולם כולל ארה"ב, ישראל, שוויץ, סקנדינביה, אוסטרליה, הודו ועוד, מסייע בהענקת הסתכלות גלובלית על כל פרויקט כמו גם בשימוש בתהליכי עבודה מדויקים, יעילים וחסכוניים בסטנדרטים בינלאומיים.

הסוכנות הינה בבעלות אלעד שניאור, אחר מאנשי הקראייטיב המוערכים כיום. בין לקוחות הסוכנות ניתן למצוא מותגים מוכרים רבים