buganim_smallהדוגמנית שירלי בוגנים תוביל את קמפיין מותג הנעליים והתיקים של רשת נעלי "לאפייט", "Lafayette Italy" לשנת 2010-2011. החברה תשיק קמפיין בשווי של 1.5 מיליון שקלים תחת המותג "Lafayette Italy" שידגיש את הבינלאומיות, האופנה והאיכות בתיקים ובנעליים האיטלקיות

כלים
לחברה זו הפעם הראשונה בה היא בוחרת בדוגמנית על שתוביל את מסע הפרסום לקולקציה החדשה שכולה ייבוא מותגי על של מיטב המעצבים באיטליה.

הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות הכתובה, קטלוגים, שלטי חוצות והשקות קולקציה עם שירלי בוגנים בנקודות המכירה על-ידי משרד הפרסום אליקים-הרמן-נהרדעא.

בוגנים נבחרה לקמפיין החדש בזכות הבינלאומיות, הקלאסיקה והאלגנטיות באופנה שהיא משדרת ותגיע במיוחד לארץ באפריל מניו-יורק לצורך צילומים ואירועי השקה. על השתתפותה בקמפיין תקבל שכר של 120 אלף דולר.

רשת נעלי לאפייט פועלת בארץ כ70 שנה, מתמחה בייבוא בלעדי של מעצבי העל בתחום הנעליים והתיקים מאיטליה. סניפי הרשת ממוקמים בתל-אביב, חיפה, רמת-גן, הרצליה, ראשון לציון וכפר-סבא.