חברת "ביובי שדה אליהו" משיקה בימים אלו קמפיין נרחב במטרה להעמיק את המודעות הציבורית למותג "ביו-תות" ולתמוך במגדלי התות שדה אשר משתמשים בהדברה ביולוגית משולבת ובשירותי הפיקוח של החברה. מטרת הקמפיין שיצא בימים אלו לדרך, באמצעות גד השדה, חברה לאסטרטגיית אינטרנט בשיתוף בלומברג דוברות ויח"צ, וכלל הקמת אתר אינטרנט בנוסף לפרסום נרחב באמצעי התקשורת הארציים, היא להגביר את המודעות הציבורית למותג "ביו-תות", להסביר לצרכנים מה משמעות המותג ולוודא שהצרכנים יודעים לזהות את המותג באמצעות המדבקות המקוריות הנושאות את שם החברה

כלים
מנהל המכירות בחברה, שחר כרמי: "מטרת הקמפיין לחזק עוד יותר את מותג "ביו-תות". מותג זה קיים מ-1998 בבעלות משותפת של חברת ביובי שדה אליהו וענף הירקות של מועצת הצמחים. כ-50% מתוצרת התות שנמכרת בישראל כיום שייכת למותג. כתוצאה מפניות של צרכנים הבנו כי קיימת ברשתות השיווק תופעה של מדבקות הדומות למדבקות שלנו ועלולות לגרום להטעיית הציבור. ברצוננו לוודא שהציבור יבין את חשיבות השימוש המופחת בחומרי הדברה כימיים, יזהה את המדבקות המקוריות, וידרוש מרשתות השיווק להחזיק תוצרת של המגדלים העובדים איתנו".