בין הבכירים אשר הגיעו להתרשם מהעבודות ואולי אף להציע ג'וב עם סיום הלימודים היו: הדר גולדמן מבעלי פרסום זרמון-גולדמן שהגיע עם בתו בת ה-11, גיא בר מנהל הקריאטיב במשרד הפרסום גיתם, ורד בטש מנהלת הבצפר, אורי עייני – מנכ"ל משותף באדלר, חומסקי וורשבסקי, מירה פינקלשטיין הבעלים של פרסום שמעוני-פינקלשטיין, דני נטלר אחד מבעלי משרד הפרסום גליקמן, נטלר, סמסונוב, יינון לנדסברג מבעלי אידיאולוג'יק, יגאל בראון מנכ"ל איגוד חברות הפרסום ובכירים נוספים.
בכירי ענף הפרסום בוחנים את דור ההמשך
תערוכת סיום קורס קופירייטרים של "הבצפר" – ביה"ס של חברות הפרסום, היו העילה להתכנסות של בכירי ענף הפרסום בישראל, אשר הגיעו לבחון את עבודות הסטודנטים שסיימו את לימודיהם. בטקס שהתקיים ב"סטוקו" בתל אביב הוכרזו הזוכים בעבודות: אבישי לרנר אשר עשה קמפיין לסטודיו C ועבודתו זכתה במקום הראשון ונתן מלמדוב שזכה במקום השני במודעה שעשה לאתר מיני ישראל