ניו מדיה

( מתגייסים למען הקהילה)

במסגרת יום עיון לציון יום האישה הבינלאומי בנושא 'נשים, צדק חברתי ומדיה חדשה' שיתקיים ביום ג ( 20.3 ) יחולקו, לראשונה, אותות הוקרה לנשים הפועלות במדיה החברתית לקידום ערכי שוויון וצדק. בין מקבלות הפרס דפני ליף. עוד במהלך יום העיון, יוצגו מחקרים המעידים כי נשים צוברות כוח במדיה החדשה ביחס למדיה המסורתית

(הדופק הפוליטי)

משרד ההסברה והתפוצות סיים בהצלחה תרגיל היערכות לקראת המשט לעזה. השר אדלשטיין: חדר המצב יבטיח תיאום בין הגורמים הממשלתיים ליהודי התפוצות ותומכי ישראל בעולם

(מתגייסים למען הסביבה)

המשרד להגנת הסביבה החל השבוע בפעילות במדיה החברתית ( Web 2.0 ), הכוללת נוכחות אקטיבית ברשתות החברתיות - פייסבוק, טוויטר, ערוץ הסרטונים יו טיוב, בלוגים ועוד. הפעילות תתמקד בהעלאת המודעות לנושאי הסביבה שעל הפרק ושיתוף הגולשים בהם

(און ליין)

חברת התיירות "הדקה ה-90" נכנסת לפעילות במדיה החברתית באמצעות חברת אקליפטוס- שיווק במדיה חדשה, ומשיקה פעילות נושאת פרסים בפייסבוק תחת הכותרת, "למרות שאזהרת הנסיעה לטורקיה הוסרה, בדקה ה-90 טורקיה איז אאוט"

(לימודים)

מגמה ראשונה מסוגה בישראל תפתח בשנה הקרובה בחוג לתקשורת של האוניברסיטה העברית -"אינטרנט ומדיה חדשה". הלימודים במגמה יספקו כלים מעשיים והכרות עם העבודה בתחום המדיה החדשה נוסף ללימודים התיאורטיים בתחום. בין השאר ירכשו הסטודנטים כלים לניהול וקידום אתרי אינטרנט ובלוגים. כמו כן, תינתן להם האפשרות להתנסות בעבודה מעשית בתעשייה ולקחת חלק בפיתוח מוצרים חדשים

(הדופק הפוליטי)

לפני שבוע נפתח במשרד ההסברה והתפוצות חדר קשר להסברה בתפוצות. מטרתו לרכז ולנתב את המידע ההסברתי הקיים ממשרדי הממשלה ומהארגונים העוסקים בהסברה אל הקהילות היהודיות, אל העוסקים בהסברה בתפוצות, כמו גם לישראלים המקיימים פעילות של דיפלומטיה ציבורית בניו-מדיה בזירה הבינלאומית

(און ליין)

חברת מיתוג, בראשות טל סנדרוני, תבצע קמפיין פייסבוק לתערוכת אוטומוטור 2010, המתקיימת בחסות רדבול. גולשי פייסבוק מתבקשים, במסגרת הקמפיין, לשלוח את "סיפור האקסטרים שלהם" בליווי תמונות או סרטונים, ולהזמין את חבריהם לדרג את הסיפור שלכם ע"י "לייק" "אהבתי" ו/או תגובה

(און ליין)

לאחר שערכו פעילות ייחודית בפייסבוק וחילקו ל-500 גולשים תחפושות של החולבות מהפרסומת, של מותג היוגורט מולר, הקמפיין החדש של מחלקת האינטראקטיב והניו מדיה של משרד הפרסום יהושע tbwa מציע לגולשים לשלוח תמונות שלהם מחופשים לחולבות ולזכות בפרסים