חברת התיירות "הדקה ה-90" נכנסת לפעילות במדיה החברתית באמצעות חברת אקליפטוס- שיווק במדיה חדשה, ומשיקה פעילות נושאת פרסים בפייסבוק תחת הכותרת, "למרות שאזהרת הנסיעה לטורקיה הוסרה, בדקה ה-90 טורקיה איז אאוט"

כלים

הפעילות מבקשת מהגולשים לבחור את היעד החם ביותר לחופשה למחצית השנייה של קיץ 2010. למרות הורדת אזהרת המסע, חברת "הדקה ה 90" ממשיכה במהלך השיווקי המעודד תיירות חלופית ליעד שזכה לביקורות שליליות במשך הקיץ האחרון.

הפעילות מזמינה את הגולשים הנכנסים לאפליקציית התחרות לבחור את היעד המועדף עליהם מתוך רשימת יעדים מפורסמת, בהם רודוס, קפריסין, כריתים ואילת ולנמק ב 140 תווים בלבד מדוע בחרו ביעד זה. לאחר מכן יתבקשו הגולש לשלוח הודעה זו לחמישה מחבריו ולשתפם בתחרות.

מידי יום יבחר, על ידי צוות שופטים, זוכה אחד שיזכה לפרס ביניים ויעלה לשלב הגמר, במהלכו יתבקש במשך 48 שעות לאסוף את מספר הלייקים הרב ביותר שיזכה אותו בחופשה זוגית ליעד הנבחר.

אקליפטוס- שיווק במדיה חדשה, הוקמה בשנת 2008 מתוך הצורך למענה שיווקי בעולם המדיה החברתית המתפתח ובמטרה להתמקצע בתחום ולהוות בו אוטוריטה.

החברה עוסקת ביצירת עולם תוכן וערכים ללקוח תוך שימוש בחומרים מקוריים והתאמתם לפלטפורמות השיווק החברתי השונות ויצירת שיח "לא רשמי". מקסום יתרונות הטכנולוגיה הקיימת ברשתות החברתיות יחד עם יצירת כלים ייחודיים לניטור ומדידת המידע, הופכים את אקליפטוס לחברה המובילה לשיווק בתחום המדיה החברתית. בין לקוחות החברה: לשכת הפרסום הממשלתית, סינמה סיטי, מותג משקאות האנרגיה בלו, אתר מפה, גליק בגדי ים רשת בורגוס, רואי שוקולד, הדקה ה-90 ועוד.

בין המהלכים המובילים של חברת אקליפטוס, קמפיין בגדי הים של גליק במדיה החברתית. הקמפיין כלל אפליקציה שאפשרה לגולשים ליצור בגד ים אישי מתוך כ 1,000 צירופים אפשריים ומשכה למתחם המותג 39.7 אלף נשים צעירות במשך שלושת שבועות פעילות הקמפיין. קצב ההצטרפות לדף ביומיים הראשונים הסתכם בכ 1,000 גולשות בשעה והובילה כ 4,000 צעירות להזמין, באמצעות האפליקציה, מדידה אישית באחד מסניפי הרשת. עלות המהלך עמדה בכ 100,000 ₪.