lisaobermanחברת האופנה "סטטוס" תשתף פעולה עם חברת "באייר", יצרנית הגלולה "יאז" למניעת הריון, בקמפיין הסברתי לצעירות על חשיבות השימוש באמצעי מניעה וגלולות למניעת הריון. במסגרת הפעילות יצולמו בנות צעירות ומובילות דעת קהל, לפרויקט צילומים שייחשף באתר של אופנת "סטטוס" ובדף הפייסבוק שלה. ליסה אוברמן, מ"נולד לרקוד" היא הראשונה שהצטרפה לפרויקט הצילומים

כלים

יותר משליש מבין 205 מליון הריונות המתרחשים מדי שנה בעולם ובישראל אינם מתוכננים, חלק גדול מהם מסתיים בהפסקת הריון . בישראל נרשמות למעלה מ 20,000 הפסקות הריון בשנה. חברת האופנה "סטטוס" תחבור לחברת "באייר" יצרנית הגלולה " YAZ " להובלת קמפיין הסברה לרגל יום אמצעי המניעה הבינלאומי שיחול בחודש ספטמבר בעולם כולו.

מטרת הפעילות ההסברתית, בהשקעה של 500 אלף ש"ח, היא לעודד בני נוער לשוחח על מיניות ועל אמצעי מניעה עם אנשים שהם נותנים בהם אמון, לספק מידע על מיניות ויחסי מין בלתי מוגנים, המובילים להריונות בלתי מתוכננים מהווים בעיה כבדת משקל בעולם כולו.

באופנת "סטטוס" והן בחברת "באייר" מברכים על הפעילות ורואים את החיבור המנצח של אופנה מובילה בקרב צעירות בעלות סגנון חיים אופנתי ועכשווי, לעידוד החשיבות לשימוש באמצעי מניעה מודרניים שמתאימים לאורח החיים של הנשים הצעירות.

במסגרת הפעילות ההסברתית בנות צעירות תקראנה לקחת חלק ולחתום על אמנה הקוראת להעלאת המודעות לשימוש באמצעי מניעה על מנת לעודד את הדור הצעיר לקחת אחריות על חייהם , גופם ובריאותם.

הקטלוג החדש של חברת האופנה "סטטוס" צולם בעיר האורבנית – תל אביב, עם צעירות שהצטלמו בסגנון אופנת רחוב בסטייל אישי של אופנה עם אמירה.