אם את חולמת לשפר את מראה החזה שלך, החורף הוא העונה המושלמת לבצע את ההליך הניתוחי שתמיד חלמת עליו, כך שעד הקיץ את כבר תהיי מוכנה להשוויץ בתוצאות. אז אילו ניתוחים קיימים? ולמי הם מתאימים? הכול במאמר זה

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

עונת החורף היא עונה מנחמת בעבור נשים רבות שאינן מרגישות לגמרי בנוח עם גופן. הבגדים העבים והחמים, המעילים הנפוחים, הסוודרים הגדולים – כל אלו יכולים להסתיר ולטשטש מעט את אותם חלקים בגופנו שאנחנו פחות מרוצות מהן. עם זאת, כולנו יודעות שלפני שנשים לב, יגיע שוב הקיץ, ועמו הבגדים הקצרים והחשופים, הבדים הדקיקים ואפילו בגדי הים – וזה כבר סיפור אחר לגמרי.

ובכן, העונה הקרה היא זמן מצוין בעבורנו להשקיע מעט בעצמנו. אם יש חלק בגופנו שכבר שנים אנחנו רוצות לשפר ולייפות, אנחנו יכולות לעשות זאת עכשיו, כך שבקיץ כבר נהיה לאחר תהליך ההחלמה ונוכל לחשוף בגאווה את תוצאות ההליך הניתוחי שעברנו. כל זאת נכון במיוחד לניתוחי חזה, שמבוקשים על ידי נשים רבות בחורף ולאורך כל השנה.

השינוי שאת מבקשת לעצמך

לפני שנתחיל להתייחס לסוגי הניתוחים השונים המיועדים לשיפור מראה החזה, חשוב קודם כול להגדיר מהי הבעיה שמפריעה לך: האם את מרגישה שהחזה שלך קטן מדי ביחס למידות גופך? או שאולי את דווקא מרגישה כי הוא גדול מדי? האם החזה מכביד עלייך וגורם לך לכאבים? האם החזה שלך כבר אינו זקור ומתוח כפי שהיה פעם? האם צורתו אינה מוצאת חן בעינייך? האם השדיים שלך אינם סימטריים וזהים זה לזה?

המענה לשאלות הללו ולאחרות יאפשר לך ולרופאה המטפלת שלך להבין מהי התוצאה הסופית הרצויה ביותר, וכיצד ניתן להגיע אליה. בסופו של דבר, את זו שצריכה להיות מרוצה מתוצאות הניתוח, וחשוב שהציפיות שלך יתאמו את מה שניתן להשיג.

הניתוח המתאים לך

כעת, לאחר שהגדרת מהי בדיוק הבעיה שאת מבקשת לתקן, תוכלי ליהנות מהפיתרון הניתוחי המתאים לך ביותר.

בניתוח הגדלת חזה מתבצעת השתלה של שתל מלאכותי (או של שומן גופך) לצורך הגדלת החזה ועיצובו בצורה הרצויה. בניתוח הרמת חזה מבוצעת הסרה של עודפי עור ועיצוב של רקמות השד כך שיתקבל מראה זקור ומעוצב. ניתן לשלב הגדלת חזה עם הרמת חזה , בהתאם למטרה הסופית שתרצי לראות. בניתוח הקטנת חזה מוסרים עודפי עור, שומן ורקמת שד תוך תהליך עיצוב מדויק של השד בצורתו היפה ביותר. ניתוח לתיקון א-סימטריה בשדיים מותאם אישית למטופלת ומיועד ליצור שני שדיים יפים וזהים בגודלם ובצורתם, כך שלעתים הוא ידרוש הקטנת חזה או הגדלתו או הליכים אחרים.

תהליך ההחלמה

כפי שכבר כתבנו, החורף הוא זמן נהדר לבצע ניתוח חזה וליהנות מתוצאותיו כבר בקיץ הקרוב. תהליכי ההחלמה מהניתוחים השונים עשויים להשתנות, אך ניתן לומר באופן כללי כי לאחר כמה שבועות כבר ניתן לראות את תוצאות ההליך המצופות ולחזור לשגרת החיים הרגילה. את הצלקות מהניתוח רצוי שלא לחשוף לשמש ישירה בחודש עד שלושה חודשים הראשונים, כך שעד שהקיץ יגיע, את כבר תהיי מוכנה.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…
קרדיט לתמונות PIXABAY

טיפול ותחזוקה של ציפויי חרסינה: כך תשמרו על חיוך בריא ויפה

ציפויי החרסינה לשיניים הם חזית הטכנולוגיה והבחירה הראשונה של רבים וטובים, אנשים שלא…