מאמר זה נכתב לאחר שנשאלו לא מעט שאלות בקשר למחיר טיפול מתיחת פנים. חלק מהשואלים כלל לא יודעים כמה זה עולה, וחלקם ראו כמה זה עולה והתלוננו על תעריף יקר ובלתי נגיש. יצוין כי התהליך יקר משתי סיבות עיקריות: לא כל פלסטיקאי רפואי, וגם לא כל פלסטיקאי רפואי העוסק ברפואת עור, רשאי למתוח פנים בחוטים. גם אם הוא מורשה, לא בטוח שזה טוב לכם, ואחרי ככלות הכול – ברפואה רק התוצאה מדברת, לא שום דבר אחר. לכן, הסיבה הראשונה היא יוקרתו ורמתו של הרופא, שמיתרגמות לתעריף רב PER שעת עבודה שלו. הסיבה השנייה היא כי חומרי הייצור מהם מכינים את החוטים למתיחת הפנים אינם מאד זולים. הסיבה השלישית היא שלא רופא אחד מטפל בכם אלא צוות שלם הכולל סייען/סייעת, מרדים וכד', שגם הם משולמים ולא מעט. כל זה עונה על השאלה כמה עולה מתיחת פנים, והתשובה היא שמדובר בשירות לא מאד זול.

כלים
כמה עולה מתיחת פנים?
כמה עולה מתיחת פנים?

 

בהמשך דברינו נביא מספר רעיונות להוזלה מסוימת במחיר. למידע נוסף, השאירו פרטים!

רעיון מס' 1 – השוו עבור מתיחת פנים מחירים

בקרוב, טלפונים ממרפאות הפורטל יתקבלו בטלפון שהשארתם בטופס הרישום שמעליכם. אל תזדרזו להירשם למרפאה הראשונה שחוזרת אליכם: זכרו שמדובר בתהליך שאתם צריכים לעבור, אשר כולל בירור מחיר הטיפול, בירור מרכיבי הטיפול, כלומר מה מקבלים בתמורה לכל כסף ששולם. עליכם לברר גם את משך זמן הטיפול בכל מרפאה. מומלץ לרשום מידע זה באיזושהי טבלה, וכך, לפני שתחליטו איפה לעשות מתיחת פנים מחירים שונים יהיו פרוסים בפניכם ותוכלו להחליט היכן קיים מחיר מתיחת פנים הכי ראלי עבורכם.

הידעת! קיימת שיטה למתיחת פנים ללא ניתוח – על ידי חוטים! למידע נוסף, לחצו על הקישור.

רעיון מס' 2 – נסו להשיג סבסוד מקופת החולים שלכם

לא בטוח שקיים סבסוד, וגם אם קיים – הוא לא ישפיע מאד על התשובה לשאלה כמה עולה מתיחת פנים. הסיבה לכך היא כי מרבית קופות החולים מגיעות להסדרי סבסוד מניבים עבור הלקוח רק אם מדובר ברשתות הקוסמטיקה הגדולות. יחד עם זאת, ניתן למצוא סבסוד נדיב גם במרפאות פרטיות לחלוטין כפי שכבר הוכח בעבר. סבסוד מקופת החולים שלכם מבטיח כי המחיר שתשלמו יהיה מופחת, מבלי להתפשר על איכות המרפאה.

עצות "אל תעשה" להוזלת מחיר השירות

מומלץ לא לצאת את גבולות מרפאות הפורטל, ואם יצאתם, חשוב לבדוק טוב מאד מי זו המרפאה ומי זה הרופא, להשיג המלצות ממיטב יודעי הדבר, מטופלים קודמים, מטופלי הווה סדרתיים ומנוסים ועוד. בטח שלא מומלץ ולא כדאי להירשם למרפאה לא מוכרת שאתם כלל לא מכירים, והחברים או המומחים מטעמכם לא מכירים. זה הדבר הגרוע ביותר שאתם יכולים לעשות. השאלה כמה עולה מתיחת פנים אינה רק כספית, אלא גם גופנית. נזק גוף או פנים הוא המחיר הגבוה ביותר שאתם יכולים לשלם, ואסור שתשלמו אותו. גם אם תנצחו בתביעת רשלנות רפואית, זה לא מה שיחזיר לכם את היופי של עור הפנים.

זכרו שבסופו של דבר איכות הטיפול מדברת, ולא 'כמה עולה מתיחת פנים'

טיפול איכותי הוא טיפול שכאשר עור הפנים יתעורר מההרדמה אמנם יש סיכוי שיכאב לכם, אבל לא תימצאו בטווח הסיכון לשטפי דם או כיבים זיהומיים. טיפול איכותי הוא טיפול שעל אף הכאבים העזים לאחר ביצועו, מספר ימים לאחר מכן הפנים שלכם יהיו SHINY, יפות ומבריקות כמצופה. כן, עשינו צעדי הדרכה להוזלת מחיר מתיחת פנים, אבל יש להשתמש רק בהם, ולא לפנות להוזלה אלטרנטיבית באמצעות מרפאות שאתם לא מכירים אותן. בתחום כמו מתיחת פנים מחירים יקרים ביותר הם נזקים לפנים: אל תגיעו לזה בשום אופן!

המאמר פורסם באדיבות פורטל ניתוחי הפנים: http://www.metihat-panim.co.il