כמה עולה ניתוח הרמת חזה – השוואת מחירים מהירה ויעילה!

ניתוח הרמת חזה הינו ניתוח אשר המטרה שלו הינה להרים חזה נפול ולעצב אותו בחזרה. בנוסף, פעמים רבות בניתוחים מסוג זה מבקשות הנשים גם להקטין את הגודל של העטרה מסביב לפטמה. בתחום ניתוחי חזה, זהו הניתוח אשר נחשב למורכב ביותר, ולכן חשוב לפנות רק אל רופאים מומחים בתחום, כי בניתוח הרמת חזה מחיר הוא הנתון הכי פחות חשוב שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע הבחירה של הרופא, עדיף לכם לשלם מעט יותר על רופא מקצועי ומומחה ולא להתפשר על מרפאה חסרת ניסיון בתחום.

כמה עולה ניתוח הרמת חזה?
כמה עולה ניתוח הרמת חזה?

 

כיצד מבוצע התהליך?

רוב ניתוחי הרמת החזה בישראל מבוצעים תחת הרדמה כללית (רק במקרים חריגים מבצעים את הניתוח תחת הרדמה מקומית).  בין הרופאים השונים ניתן למצוא כמה טכניקות שונות בשימוש, אך רוב הרופאים בישראל מבצעים חתך מסביב לפטמה, יחד עם חתך מהכיוון של העטרה אל הכפל של השד בכדי לבצע את התהליך. במקרים חריגים, בהם הנפילה של השד הינה רצינית יותר, ייתכן והרופא יבצע חתך נוסף בכפל.

כמובן, בניתוח הרמת חזה מחיר יעלה כלפי מעלה במידה ותרצי לבצע גם הגדלת חזה באותו תהליך, אך חשוב לדעת שאין הכרח לעשות זאת וניתן לבצע הרמה של החזה גם ללא שתלי סיליקון.

כמה עולה הרמת חזה?

עבור נשים רבות אשר מעוניינות לעבור ניתוח הרמת חזה מחיר הוא פקטור חשוב מאוד, ולכן השאלה "כמה עולה הרמת חזה?" היא שאלה שרבות שואלות. ובכן, ניתן למצוא טווח רחב יחסית של מחירים בתחום, כאשר המחירים נעים בין 19,000 ₪ לבין 35,000 ₪. הפרמטרים אשר יכולים להשפיע רבות על העלויות של התהליך ולקבוע, למעשה כמה עולה הרמת חזה, או אף להוריד/להעלות את המחיר לרמות שונות לחלוטין הינם:

הרופא המבצע את הניתוח – שכרו של מנתח ברוב המקרים מתחיל מכ8,000 ₪ לשעת עבודה. ניתוח הרמת חזה אורך כשעתיים ולכן שכרו יכול להגיע גם ל 16,000 ש"ח. חדר הניתוח – ישנם הבדלים משמעותיים וגדולים מאוד בין חדרי הניתוח השונים וניתן למצוא חדרי ניתוח יקרים ב – 50% מחדרי ניתוח אחרים, מה שללא ספק יעלה את מחיר הניתוח בצורה משמעותית מאוד. שתלים – במידה ותבחרי לבצע גם הגדלה של החזה יחד עם ההרמה, השתלים יכולים להעלות את המחיר של הניתוח בצורה משמעותית מאוד. מחירו של שתל סיליקון יכול להגיע לכדי 8,000 ₪, והאיכות או הסוג של השתל יכולה לייקר, או להוזיל, את עלויות הניתוח בצורה משמעותית. יחד עם זאת, לא כדאי לחסוך כאן וחשוב לבחור בשתלים איכותיים מאוד, אלו שתלים שאמורים להישאר בגוף לכל החיים. הצוות המלווה את הניתוח, אשפוז לאחר מכן (אם נדרש) ועוד. מידע נוסף ומעמיק יותר הכולל בין היתר מחירים ודרכי הוזלה במחיר על ידי סבסוד והשתתפות קופת החולים שלכם, ניתן למצוא בקישור הבא: פירוט מחירים ועלויות.

כל המרכיבים הללו משפיעים על המחיר של ניתוח הרמת חזה ולכן כששואלים כמה עולה הרמת חזה, חשוב לברר את כל הפרטים הללו ולבחון אם מה שאתם מקבלים אכן שווה את המחיר הנדרש.

השוואת מחירים נכונה

אם את רוצה לבצע ניתוח הרמת חזה, חשוב מאוד שתבצעי השוואת מחירים מסודרת ותבדקי היטב את ההצעות השונות לפני שאת בוחרת במרפאה בה תבצעי את הניתוח.

אם את רוצה לבצע את השוואת המחירים הזו בצורה פשוטה וקלה במיוחד, כל מה שעלייך לעשות כדי לברר על הרמת חזה מחיר, או כל פרט נוסף, הוא להשאיר כאן פרטים, ותקבלי באופן מיידי הצעות מכמה מרפאות איכותיות ומובילות בתחום הגדלת החזה, מרפאות אשר בהן תוכלו לבצע את הניתוח על הצד הטוב ביותר, עם מנתחים מומחים ומנוסים, צוות מקצועי וכל דבר נוסף שלו תזדקקו לפני הניתוח, במהלכו או אחריו, הכל על הצד הטוב ביותר וברמה הגבוהה ביותר!

מאמר זה נכתב באדיבות פורטל ניתוחי החזה: www.haze-mushlam.co.il