הקמתו של עסק חדש אינה עניין של מה בכך – כל מי שעשה זאת יודע כי מדובר בתקופה ארוכה ולא פשוטה של הסתגלות והישרדות של העסק, תקופה בה מנסים לעשות כל מה שניתן על מנת להגדיל את המכירות ומצבת הלקוחות ולדאוג לכך שאחוז גבוה ככל הניתן מהלקוחות הפוטנציאליים הנכנסים לחנות גם ייצאו ממנה לאחר שרכשו מאיתנו לפחות מוצר אחד או שניים.

כלים
אריזות למתנות. צילום: pixabay
אריזות למתנות. צילום: pixabay

בעוד ישנן דרכים רבות ושונות לנסות להגדיל את המכירות ולהביא להישרדותו של העסק בתחילת דרכו, בקטע הבא נציע להתמקד דווקא בפריטים קטנים (אך חשובים...) אשר במובן מסוים משלימים את העסק או החנות הקטנה שלכם, ויכולים לסייע משמעותית בהגדלת המכירות –

מאריזות מתאימות ועד אקדחי מחירים

אחד הדברים הראשונים עליהם יש לשים דגש בכל הנוגע לפריטים הקטנים והחשובים בהם יש לצייד את העסק החדש, הוא פתרונות אריזה – האריזות בהן אתם מוכרים את המוצרים או השקיות עימן יוצאים הלקוחות מהחנות לאחר שרכשו מוצר זה או אחר – כל אלו הם פריטים בעלי חשיבות עצומה. אריזות לעסק הן גם פלטפורמה שיווקית מצוינת, כך שכדאי לדאוג לשקיות ממותגות או לפחות לכאלו אשר מתאימות מבחינת גודלן וצורתן לסוגי המוצרים שאתם מוכרים.

מלבד לאריזות מתאימות ואיכותיות, כדאי לשים דגש גם על סוגים רבים ושונים של ציוד הנחשב לבסיסי ואף טריוויאלי עבור חנות או עסק קטן המוכר מוצרים, כאשר כאן הדגש על הפרטים הקטנים יכול להשלים את התמונה ולתת ללקוחות המבקרים במקום העסק את הרגשת הנוחות אשר תגרום להם גם לקנות בסופו של דבר. לדוגמה - שלטי מבצעים ומחירים (ובאופן כללי הופעתם של מחירים על כל המוצרים בחנות, כמתחייב על פי חוק) הוכחו לא פעם כחשובים ואפקטיביים ביותר. לקוחות רבים מסרבים לקנות מוצרים אשר לא מופיע עליהם תג מחיר, ויעדיפו חנות אחרת בה מופיעים מחירים באופן שיטתי, אפילו אם תהיה מעט יקרה יותר, רק מכיוון שהם מרגישים מרומים בחנות אשר אינה מציגה מחירים ומחייבת את הלקוחות לשאול את המוכרים כמה עולה כל פריט.

לכן, מומלץ מאוד להצטייד גם באקדח מחירים איכותי, כזה אשר יאפשר לכם לתמחר את החנות כולה בקלות ובמהירות, וגם לשנות מחירים באופן תכוף ולהצליח לעדכן את הכל בזמן אמת. פריט כמו אקדח מחירים אולי נתפס על ידי בעלי חנויות ועסקים קטנים רבים בתור פריט טריוויאלי ומובן מאליו אשר אין מה לתת עליו את הדעת יותר מדי, אך בפועל זו דוגמה מצוינת לאופן בו הקפדה על עבודה מסודרת עם הציוד הנכון והמתאים יכולה להפוך את חוויית הקנייה של הלקוחות לנעימה וטובה יותר, וכך את העסק שלנו לרווחי ומוכר יותר.

מלבד אקדחי מחירים תוכלו למצוא עוד פריטים קטנים רבים אשר ישלימו את החנות/עסק שלכם וירימו אותם מדרגה אחת למעלה. בתקופה הראשונה לפעילות העסק, מדובר כאן בסיוע עליו עדיף שלא לוותר...

היכנסו עכשיו לחנות אריזות של יואב אריזות.

https://www.yoav-arizot.co.il/shop/