הקמת עסק והפצת שמו כרוכים בלא מעט מאמץ, ועל מנת שעסק כזה או אחר יצליח, חשוב שיהיה לו מותג חזק שנבנה עם הזמן. המיתוג האישי הזה צריך להיות מוצג בכמה שיותר דרכים, ולשם כך מתקיימות מדי שנה תערוכות מיוחדות שמטרתן להציג מותגים ובתי עסק, לקשר בין בתי עסק ולעיתים גם למצוא משקיעים שיוכלו למנף עסקים. על מנת שניתן יהיה למשוך את תשומת הלב הרצויה באירועים מסוג זה, חשוב להקים ביתנים לתערוכות אשר מהווים את כרטיס הביקור של עסקים והעוזרים להביא אליהם את מי שצריך להגיע.

כלים

ביתנים לתערוכות – כרטיס ביקור ויזואלי

ביתנים לתערוכות מהווים חלק חשוב במערך העסקי של כל עסק, קטן או גדול ככל שיהיה. אירועים עסקיים וכנסים מהווים הזדמנות מצוינת לקשר בין בתי עסק שונים וכן משקיעים, ולכן הקמת ביתנים לתערוכות היא נושא שיש להקדיש לו זמן ומחשבה מעמיקה כדי להגיע לתוצאה סופית מיטבית.

מכיוון שלכל ביתן יש שטח מוגבל שעליו הוא יוכל להתפרש, יש להכניס לתוכו אלמנטים שימשכו תשומת לב, יגרמו לאנשים לבוא אליו וגם להישאר מספיק זמן על מנת שיוכלו לשמוע על מה שאתם מציעים. לכן, ביתנים לתערוכות צריכים לכלול את הלוגו ואת הסיסמה שלכם, במידה שאכן יש לכם כזו, אפקטים חזותיים שונים שיעבירו את המסר שאתם רוצים, עלוני מידע שאנשים יוכלו לקחת עימם וכל פריט אחד שיוכל להעביר את האג'נדה שלכם לשותפים, ללקוחות ולמשקיעים פוטנציאליים.

ביתנים לתערוכות - בנייה בהזמנה אישית

ביתנים לתערוכות צריכים להיות לא רק מושכים לעין, אלא גם כאלו הבנויים בצורה איכותית שתחזיק מעמד במשך כל הימים שתהיו בתערוכה כזו או אחרת. כיום ניתן לשכור או לקנות ביתנים לתערוכות המורכבים מחומרי גלם שונים, כמו עץ, פלסטיק, מתכת ועוד. מלבד הרכב של ביתנים לתערוכות, ניתן לבחור את המידה שלהם וכן את צורתם.

על מנת שתוכלו להשתמש בביתן שלכם מספר פעמים, אתם יכולים לבחור ביתנים לתערוכות שהם מודולריים, כלומר ניתנים לפירוק ולהרכבה מחדש על פי הצרכים שלכם. עליכם לזכור שבראש ובראשונה תפקידם של דוכנים מסוג זה הוא ליצור מיתוג עבור בית העסק שלכם, ולכן חשוב שתמצאו מקום שיוכל לספק לכם בדיוק את הביתן שאתם זקוקים לו עבור המטרה הזו.

פרסום ומיתוג ישיר עם ביתנים לתערוכות

עולם העסקים משתנה באופן תדיר, ואחד הדברים החשובים ביותר אשר עוזרים לבתי עסק להישאר בשטח הוא המצאה מחדש בהתאם לטרנדים הקיימים וכן יצירת זהות ומותג חזקים אשר יגרמו לכל מי שרואה אלמנטים הקשורים לבית העסק שלכם לחשוב עליכם מיד.

תערוכות וכנסים הנערכים בארץ ובעולם עוזרים למנף מותגים בצורה משמעותית, ולכן חשוב שתהיה לכל בית עסק נוכחות חזקה באירועים מסוג זה. בעזרת ביתנים לתערוכות המותאמים לצרכים שלכם ושל בית העסק שלכם, תוכלו למשוך אליכם לקוחות ומשקיעים פוטנציאליים, או פשוט לחזק את המותג שלכם כדי שהעסק שלכם ימשיך להתקיים במשך שנים רבות ולספק ללקוחותיו את השירותים והמוצרים שהם זקוקים להם.