הקמתו של עסק חדש אינה עניין של מה בכך – כל מי שעשה זאת יודע כי מדובר בתקופה ארוכה ולא פשוטה של הסתגלות והישרדות של העסק, תקופה בה מנסים לעשות כל מה שניתן על מנת להגדיל את המכירות ומצבת הלקוחות ולדאוג לכך שאחוז גבוה ככל הניתן מהלקוחות הפוטנציאליים הנכנסים לחנות גם ייצאו ממנה לאחר שרכשו מאיתנו לפחות מוצר אחד או שניים.
יותר ויותר יצרני מזון מצביעים בשבועות האחרונים על טרנד מעניין שהגיע לישראל ממדינות אחרות בעולם: במקום לארוז את מוצרי המזון בקרטונים רגילים ועמידים, כולם עוברים לאריזות מעוצבות וממותגות. המשמעות של הטרנד מרחיקת לכת ולכן כדאי לעצור ולעקוב אחר המאפיינים שלו. מעבר לכך, יש השלכות כלכליות לעיצוב מחדש של אריזות ומוצרי מזון. האריזות משפיעות על כל התהליך הלוגיסטי והן נדרשות לעמוד בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות. אלו הקריטריונים הנקבעים על ידי משרד הבריאות והם מחייבים יצרניות מזון בכל הארץ.