מלחמת עולם מתחוללת ואתם אפילו לא מודעים לה. מלחמת חורמה שאחריה העולם שאנחנו מכירים כבר לא יהיה אותו הדבר. זה ישפיע על חיי כולנו בלי יוצא מן הכלל. לא, זו לא מלחמה שנשמע עליה ברדיו, נראה דיווחים ממנה בטלביזיה, או, שנקרא על חלליה בעיתונות הארצית. אבל היא מתחוללת מזה מספר שנים במלוא העוצמה ויש בה חללים

קרא עוד...

במסגרת פעילות חברתית בעמוד האוהדים של דפי זהב בפייסבוק, במהלך חופשת פסח, התבקשו הגולשים לבחור את המכה ה-11 לדעתם. בפעילות השתתפו כ-2,000 גולשים שהציעו אלפי הצעות שונות. בפרס הראשון, מכשיר סלולארי אייפון, מתנת דפי זהב, זכה ניקוס קוסטס בן ה-25 מחולון שהציע כמכה ה-11 את ההמתנה הארוכה בתור, רק כדי לגלות שכדי לקבל שירות נדרש לקחת מספר. לצפייה בכל המכות המוצעות – דפי זהב בפייסבוק. ציון לשבח ניתן לאלעזר נעמן שפיתח משחק מחשב ברוח התחרות

קרא עוד...

השדרן נתן זהבי מככב בסרטון עבור דואר ישראל. אבי הוכמן, מנכ"ל דואר ישראל: "החדשנות של דואר ישראל מגיעה גם לרשת, גם כספת פרטית לכל אחד וגם סרטון ויראלי ייחודי מסוגו".בימים אילו מתחיל דואר ישראל במהלך השקת שירות ה- iPost- "הכספת שלך ברשת"- תא דואר אלקטרוני מאובטח המוצע לכל אחד מתושבי מדינת ישראל לשימושו

קרא עוד...

בטור חדש, מיוחד ל thepulse שיווק, כותב דניאל צוקרמן, יועץ מומחה לשיווק באינטרנט, על עולם השיווק החדש והניו מדיה. והפעם, מתמקד צוקרמן בטרנד החדש של השיווק בפייסבוק, ושואל את השאלה האמיתית - האם זה בכלל אפקטיבי?

קרא עוד...

חברת מיתוג, בראשות טל סנדרוני, תבצע קמפיין פייסבוק לתערוכת אוטומוטור 2010, המתקיימת בחסות רדבול. גולשי פייסבוק מתבקשים, במסגרת הקמפיין, לשלוח את "סיפור האקסטרים שלהם" בליווי תמונות או סרטונים, ולהזמין את חבריהם לדרג את הסיפור שלכם ע"י "לייק" "אהבתי" ו/או תגובה

קרא עוד...

לאחר שערכו פעילות ייחודית בפייסבוק וחילקו ל-500 גולשים תחפושות של החולבות מהפרסומת, של מותג היוגורט מולר, הקמפיין החדש של מחלקת האינטראקטיב והניו מדיה של משרד הפרסום יהושע tbwa מציע לגולשים לשלוח תמונות שלהם מחופשים לחולבות ולזכות בפרסים

קרא עוד...

Barry_Schwartz_smallכנס האינטרנט SphinnCon Israel, למומחי קידום אתרים ושיווק באמצעות רשתות חברתיות יתקיים ב-7 למארס 2010 בבית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים (מכון לב). בכנס שנערך בפעם השנייה בישראל, ירצו בין היתר בארי שוורץ מארה"ב, הנחשב לאחד הבלוגרים המובילים בתחום ה-SEO ו-ונסה פוקס, לשעבר בכירה בגוגל, המוציאה לאור בימים אלו את הספר Marketing in the Age of Google. הכנס הוא היחיד מסוגו בישראל המיועד למומחי קידום האתרים ושיווק באמצעות רשתות חברתיות

קרא עוד...