כלים

לראשונה בישראל, הוקם מיזם אינטרנטי, אתר "חסות", המרכז עבור כל מי שעוסק בשיווק את אפשרויות הפרסום הזמינות להיחשף לקהל היעד שלו

אם אתם עוסקים בשיווק, כשכירים או כבעלי עסקים, אתם ככל הנראה נמצאים בחיפוש מתמיד אחר אפשרויות פרסום מתאימות עבורכם, שיחשפו אתכם לקהל היעד הרלוונטי למוצרים או לשירותים שלכם. אתר חסות הוקם במטרה להקל על התהליך.

האתר מאפשר לכל מי שיש לו פלטפורמת פרסום כלשהי (בעלי אתרים, שולחי ניוזלטרים, מארגני כנסים, וכו') לפרסם מודעה ולבחור את קהלי היעד הנחשפים לפלטפורמת הפרסום שלהם. כך לדוגמא, אתר הפונה לנשים בהריון יבחר בקהל יעד "נשים בהריון".

מנהלי שיווק ובעלי עסקים המעוניינים להיחשף בפני אותו קהל ימצאו את מפרסם המודעה ויצרו איתו קשר כדי לקבל פרטים נוספים על אפשרויות הפרסום באותה פלטפורמה.

כך לדוגמא, משווקים המעוניינים לפרסם לנשים בהריון ייכנסו לאתר, יבחרו את קהל היעד "נשים בהריון" וימצאו את אותו בעל אתר שפרסם מודעה תחת אותו קהל יעד.

קובי נעים, מנהל האתר: "אתר חסות הוקם במטרה לפתור שתי בעיות מרכזיות בעולם השיווק. הבעיה הראשונה שהאתר פותר היא עבור כל מי שמחפש מפרסמים: האתר מאפשר לבעלים של פלטפורמות פרסום מכל הסוגים להעלות מודעה ולהיחשף בפני מפרסמים פוטנציאליים, במקום לרדוף אחריהם.

הבעיה השניה שהאתר פותר היא עבור משווקים ובעלי עסקים, שסוף סוף יכולים למצוא במקום אחד את אפשרויות הפרסום הקיימות לקהל היעד שלהם, וכל זאת בפשטות שלא הייתה קיימת עד היום."

אז אילו "בעלים של פלטפורמות פרסום" יכולים להנות מהאתר: בעלי אתרים המחפשים מפרסמים, מארגני אירועים המחפשים חסות, שולחי ניוזלטרים, בעלים של שטחי פרסום, מנהלי קהילות בפייסבוק, מפתחי תוכנה ואפליקציות, מנהלי פרסום בעיתון / רדיו / טלויזיה, ועוד.

חשוב לציין שאתר חסות משמש כאתר לוח. מערכת האתר אינה גובה אחוזים מעסקאות שנסגרות, ולרגל ההשקה ניתן להעלות הצעת פרסום ראשונה בחינם, כך שניתן לנסות את האתר ללא תשלום וללא כל התחייבות.