כלים

מרתון ג'ילט תל־אביב עורך תחרות בפייסבוק  ומזמין  את הגולשים  לשלוח  את משפט החיזוק האולטימטיבי ולזכות בפרסים יקרי ערך. שלושת הסלוגנים הזוכים יופקו באלפי עותקים ויופצו לכלל רצי מרתון ג'ילט תל-אביב 2011

מרתון ג'ילט תל-אביב, אירוע הספורט האקטיבי הגדול בישראל, אשר יתקיים ב-8 באפריל 2011, יוצא בפעילות אינטרנטית ייחודית  ומעלה תחרות אינטרנטית בפייסבוק  תחת הסלוגן: "הסטיקר של המדינה". המרתון מזמין את הגולשים לשלוח את משפט החיזוק האולטימטיבי שלהם - משפט העצמה, עידוד וחשיבה חיובית.

שלושת הסלוגנים שייבחרו על ידי הגולשים, יופקו באלפי עותקים ויופצו לכלל רצי מרתון ג'ילט תל-אביב 2011. בנוסף, יוצריהם יזכו בפרסים יקרי ערך של חברת "אדידס", הנותנת חסות למרתון ג'ילט תל אביב.

"על מה אתם חושבים כשאתם רצים? כיצד אתם עוברים את "קיר" השבירה הידוע לשמצה? מה מניע אתכם להמשיך להתאמן? מה עובר לכם בראש כשהדופק עולה והזיעה ניגרת? מה מאפשר לכם לסיים את המסלול?", כך נכתב בדף הפייסבוק, של קבוצת "כושר מתחיל כאן", המזמין את הגולשים להשתתף בתחרות.

הקונספט מאחורי התחרות  הוא להעביר ולשתף  את הרגשות והתחושות העולים בעת ביצוע משימה קשה הדורשת הן ריכוז, הן התמדה ונחישות, כמו ריצת מרתון, ולתת לכל הגולשים חופש יצירתי להביע רעיונות ומסרים באופן חיובי באמצעות הפייסבוק.

להשתתפות בתחרות יש להיכנס אל דף הפייסבוק של "כושר מתחיל כאן", קבוצת הריצה הגדולה בארץ המונה למעלה מ- 30 אלף חברים,  ולשלוח סלוגנים, בני עד 5 מילים, בעברית או באנגלית. ועדה מיוחדת מטעם מרתון ג'ילט תל אביב  תבחר את 20 הסלוגנים שיעלו לגמר, ומתוך אלו ייזכו 3 סלוגנים, שיקבלו את מספר הקולות הרב ביותר ויזכו את יוצריהם  בפרסים יקרי ערך, מתנת חברת "אדידס", הנותנת את חסותה למרתון ג'ילט תל-אביב. גם בין הגולשים המצביעים, יוגרלו 3 זוגות נעלי ריצה מתנת חברת "אדידס".

15,000 איש ירוצו השנה במסגרת אירועי "מרתון תל־אביב" אירוע הספורט הבין-לאומי הגדול והמוביל בישראל  שיתקיים ביום שישי, 8.4.2011. המרתון שהפך כבר למסורת מהווה את אחד מאירועי העוגן הבינלאומיים בתל אביב, מציע השנה 7 מסלולי ריצה שונים בדרגות קושי שונות ומאפשר לאלפי רצים בני כל הגילאים  לקחת חלק במקצים השונים. מרתון תל־אביב הוא אירוע דגל של  עיריית תל־אביב- יפו. את האירוע מפיקים המחלקה לספורט בעיריית תל־אביב- יפו.- יפו וחברת "כפיים".