מבחינות מסוימות העולם הוא אכן כפר גלובלי קטן אבל מי שחי בפריפריה לא תמיד מרגיש שהוא נמצא במרכז העניינים כמו התל אביבים או הירושלמים למשל, ולכן בא האינטרנט ומתקן עוולות ומספח שטחים, והופך את חיפה למרכז ואת מגדל העמק למקום בולט- ואיך עושים את זה- בפרסום בגוגל?

קרא עוד...

בתמונה מימין לשמאל דורון וליאור גנץ צילום- שרית נס

גנץ קונקריט, מתמחה בפיתוח וייצור מטבחי חוץ מ"בטון-סטון" ובנוסף מציעה מגוון פתרונות לאירוח החוץ בהתאם לתכנון צורכי הלקוח.

החברה היא חברה משפחתית, בבעלות האחים דורון וליאור גנץ, בעלי רקע עשיר בתחום העיצוב והבנייה. אולם התצוגה החדש והמושקע לצד מפעל הייצור ששטחו כ-1,000 מ"ר עם 15 עובדים וטכנולוגיה מהטובות בעולם בתחומו, ממוקמים בהמסגר 4, חדרה

קרא עוד...

אם חשבתם פעם להיות מעצבים ותמיד רציתם בגד בעיצוב אישי משלכם, היום זה אפשרי וניתן להגשים את המשאלה הזו, אפילו די בקלות והכי חשוב שזה עפ"י הסגנון והטעם האישי שלכם.

קרא עוד...

צילום: יח"צ חו"ל

HUBLOT משיקים את הקולקציה החדשה של סדרת הקלאסיק פיוז'ן עם מותג משקפי השמש  Italia Independent והחייט הנודע Rubinacci "אומנות ההיתוך" מותג שעוני היוקרה הובלו עושה זאת שוב ומשיק קולקציה במהדורה מוגבלת בשיתוף פעולה עם מותג משקפי השמש Italia Independent כשבראשו המייסד ומנהל אמנותי לאפו אלקו והחייט האיטלקי הנודע Rubinacci.

קרא עוד...

הקורס לבניית אתרי אינטרנט ולניהול תוכן אינטרנטי במערכת WordPress יפתח ביום ג', ה-28 במארס בסניף מ.ט.י גליל מערבי בקניון הסינמול - לב המפרץ ולדברי מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות, הנרי ביטון, "עסקים רבים יכולים להקים בעצמם את האתר שלהם, לנהל ולקדם אותו בתנאי כמובן שיוכשרו לכך. קורס WordPress מתאים לעסקים שאין להם אתר ומעוניינים לשלוט בהקמתו ובתפעולו ולקדם בכך את פעילותם דרך הרשת. הקורס מיועד גם לאנשים המעוניינים לרכוש ידע בהקמת אתר אינטרנט באמצעות WordPress" ולאו דווקא לבעלי עסקים בלבד!"

קרא עוד...

איך להיראות טוב בסרטי תדמית

לקדם את העסק זה משהו שכולנו, בעלי העסקים, חושבים עליו מידי פעם. איך באמת נכון לעשות את זה והאם צריך להשתמש בכל האופציות שעומדות בפנינו? לא קל לענות על השאלות האלה אך מה שבטוח זה ששווה לתת עליהן את הדעת. אחת מהאופציות שבשנים האחרונות מוכיחות את עצמן בצורה מושלמת אלה הם סרטי התדמית השונים כי יש לסרטים כאלה שימושים רבים.

קרא עוד...

גל גדות המקסימה שלנו. צילום: יח"צ

גל גדות היא הדמות הכי מדוברת והכי אהובה על הקהל שהופיעה בפרסומות הסופרבול גל גדות היא המנצחת הגדולה של הסופרבול עם הפרסומת הכי מדוברת והאהובה ביותר. המגיבים על הפרסומת באינטרנט הם 58% גברים ו-42% נשים שמרביתם בין הגילאים 13-34.

קרא עוד...

עדכונים אחרונים