כל אתר אינטרנט רוצה לתפוס מקום טוב יותר במנועי החיפוש. כל אתר אינטרנט רוצה להופיע במקום טוב בחיפושים של הגולשים ובהתאם למגוון רחב של ביטויי חיפוש מובילים. אך בעוד ישנם אתרים שמצליחים להשכיל ולהצליח באמצעות קידום אורגני איכותי, אחרים כושלים בכך ולא מבינים איפה הם טועים. אז מהו באמת סוד ההצלחה של קידום אתרים אורגני?

קרא עוד...

הורים אוהבים לקנות דברים לתינוקות שלהם, וזה די טבעי. תינוק חדש בא למשפחה, אז אוהבים למלא את הבית בדברים חדשים שיתאימו לו, דברים שהוא צריך, דברים חדשים, והכל תמיד ברמה הגבוהה ביותר שיש, דברים שנחשבים הכי איכותיים ברמתם.

קרא עוד...

בעבר, היה נהוג לתת בחתונות ובאירועים חגיגיים אחרים מתנות שונות ומגוונות, במקום צ'קים וכסף. זה היה נכון בפרט באירועים כמו מסיבות אירוסין או חתונות כאמור, מתוך הנחה שהזוג הצעיר צריך דברים מסוימים ולכן הרבה יותר נכון, לקנות לו אותו מאשר שהוא יבזבז את כספו על רכישתם. בצורה כזו, עזרו לו לחסוך לא מעט כסף.

קרא עוד...

BBF - בי בי אף של כמיפל(צילום: אלון גנון)

סרטון הקמפיין שהופק ע"י משרד הפרסום "ליאו ברנט" כבר זכה לתהודה משמעותית כשפורסם ביום שישי כבחירת העורך הראשי של אתר הפרסום הנחשב והבינלאומי Adage

קרא עוד...

משרד פרסום,

כל עסק שרוצה להצליח צריך להשקיע גם בשיווק ובפרסום. מומחי שיווק מסבירים כי מדובר בהוצאה עסקית חשובה ביותר, אך זאת בתנאי שמבצעים את ההשקעה בחוכמה. מקובל להקצות לפחות חמישה אחוזים מתקציב העסק לצרכי שיווק וקידום מכירות כאשר פחות מכך יפגע בדרך כלל באפקטיביות של הפרסום.

קרא עוד...