קמפיין בינלאומי משמעותי נוסף לחברת קידום האפליקציות Mobco media הישראלית - בינלאומית, שהוקמה ע"י תומר חן (22) – החברה החלה לבצע קמפיינים סלולרים לחברתUber בלונדון וארה"ב
הצלחה נוספת למובקו מדיה הישראלית, שהוקמה ע"י תומר חן (21) – חברת השיווק הסלולרי העולמית תנהל את קמפיין המובייל של בנק הדם הקנדי, המיועד לקידום אפליקצייה ייעודית חדשה.
חברת השיווק הסלולארי הישראלית –בינלאומית "מובקו מדיה" בבעלותו של תומר חן, שחקנית מרכזית בענף השיווק הסלולארי בארץ ובעולם, תבצע קמפיין פרסום סלולארי של רשת מקדונלד'ס ארה"ב
חברת השיווק הסלולארי הישראלית-בינלאומית "מובקו מדיה" (Mobco Media) זכתה בתקציבי הקמפיינים הפרסומיים הסלולאריים בצרפת של שתיים מחברות המזון והשתייה הגדולות בצרפת ובאירופה – דנונה ואוויאן.
חברת השיווק הסלולארי הישראלית-בינלאומית "מובקו מדיה" (Mobco Media) זכתה בתקציב קמפיין הפרסום הסלולארי של ענקית המכירות האינטרנטית אמאזון בהודו.
חברת מובקו מדיה הישראלית הבינלאומית – אחת החברות המובילות בישראל בפרסום סלולרי – מחפשת למשרדיה בתל אביב עשרה עובדות ועובדים לתפקידי מנהלי תיקי לקוחות, קנייני מדיה, אנשי מכירות ופיתוח עיסקי. אחד התנאים המרכזיים שהחברה מציבה הוא הפוך מהמקובל בשוק ההייטק: החברה מעניקה עדיפות לעובדות ועובדים חסרי ניסיון קודם בתחום שבו הם מיועדים להשתבץ.
לראשונה, מאז החלה פייסבוק לפעול ליצירת הכנסות מפרסום בסלולר, היא עוקפת את גוגל, כאשר הכנסותיה מפרסום בסלולר צפויות להגיע השנה ל-339 מיליון דולר - גוברות על אלה של גוגל עם 315 מיליון דולר הכנסות מפרסום בסלולר.
כיצד בני שישים יכולים לייצר קמפיינים סלולרים למשתמשים נורבגים ואפגניסטנים ולהתפרנס מכך, ואיך בעל בית קפה או תכשיטנית יכולים להגדיל הכנסות באמצעות הסלולר? מה המחזור הכספי של השיווק בסלולר בישראל? בכירי השיווק הסלולרי בישראל ובעולם יספקו תשובות ויחשפו הזדמנויות וכלים חדשים – בחשיפה עולמית ראשונה, כאן בישראל
אמנם רק לא מזמן למד תומר חן להתגלח ובכל זאת הספיק העלם הצעיר לעשות את המיליון הראשון שלו ולהשיג לעצמו יועץ תקשורת משלו, לא סתם יועץ –תום וגנר, מי שהיה יועץ התקשורת של עמיר פרץ, אהוד ברק, אפרים סנה ועוד. ואפרופו פרץ, השמועות אומרות שוגנר ילווהו גם בבחירות הקרובות
כחלק מהאסטרטגיה העתידית שלה לסלולרים, פייסבוק עושה בימים האחרונים צעד משמעותי קדימה ומאפשרת לראשונה למפרסמים בה למקד מודעות לקהל משתמשי הסלולר בלבד. תומר חן, מומחה ישראלי לשיווק סלולרי מסביר כי "ההנפקה של פייסבוק וצניחת המניה גרמה להם להוציא את מערכת הפרסום הסלולרי שלהם בגרסת בטא מוקדם מן הצפוי כדי לרצות את המשקיעים"